úterý 2. července 2013

Recenze: Zasvěcená

Zasvěcená (Unearthly, #2)Původní název: Hallowed
Autor: Cynthia Hand
Nakladatelství: CooBoo
Díl: 2. (série Unearthly)
Datum vydání: únor 2013
Počet stran: 312

                                Anotace
Celé měsíce se Clara připravovala, aby naplnila své poslání. Ale nic ji nedokázalo připravit na volbu, kterou musela učinit ten osudový den. A zjistila, že být částečně anděl není tak jednoduché, jak si myslela.

Nyní, rozpolcená mezi láskou k Tuckerovi a komplikovaným vztahem k osudem předurčenému Christianovi, se Clara musí vypořádat s šokujícím odhalením: Někdo, koho miluje, zemře během několika měsíců. Budoucnost je nejistá a komplikovaná a jedinou věcí, kterou ví jistě, je, že vše spalující oheň byl jen začátek.


                                                   Pár slov k obálce
Upřímně musím říct, že na obrazovce se mi obálka líbí více, ve skutečnosti je totiž taková pobledlá, podobně jako 1.díl, ale i přesto patří k těm hezčím obálkám v mé knihovně. 


Hallowed (Unearthly, #2)  Hallowed (Unearthly, #2)  Hallowed (Unearthly, #2)  Anjo Sombrio
                           Hardcover vs. Paperbacky                                  Španělská obálka

 Chudáci Španělé, téhle obálky jsem se vážně lekla!

                                                                     O autorce
Cynthia vyrostla v jihovýchodním Idahu. Již od malička miluje čtení a svou první povídku napsala už v šesti letech – hned jak se naučila psát. Její učitelka na druhém stupni jí jednoho dne řekla, že se určitě stane spisovatelkou. A to se také splnilo.
Nyní Cynthia dělí svůj čas mezi jižní Kalifornii, kde žije se svým manželem a synem, a jihovýchodní Idaho. Vyučuje tvůrčí psaní na Pepperdine University.





                                                Můj názor na knihu 
     Když jsem se do Zasvěcené začítala, byla jsem docela zklamaná a jen jsem se modlila, aby to nedopadlo jako s Drakií 2 a úplně se mi nezprotivila hlavní hrdinka. To bych si totiž už šla hodit mašli. Díkybohu se to nakonec rozjelo..
quotes | Tumblr    Celou dobu jsem byla vážně zvědavá, jak bude příběh pokračovat, protože konec Nadpozemské byl.. znepokojující? No, to ani není přesné vyjádření. Zkrátka jsem se bála jedné věci a hádejte co? Přesně to, se stalo, naštěstí ne úplně tak, jak jsem si původně myslela. Takhle "tajuplně" tu plácám o milostném trojúhelníku z prvního dílu: Tucker-Clara-Christian. Kdo se někdy podíval na můj Teaming, je tam černé na bílém, že jsem team Tucker a tak to také zůstalo, ale musím přiznat, že Christiana už nevidím jako blbečka, ale jako takového milého kluka( co mi ale kazí můj oblíbený pár!).
November. | via Tumblr  
Naštěstí pro mě se kniha netočila jen kolem milostného hašteření, dějově bych řekla, že byla kniha daleko zajímavější než první díl, a tak celkově napínavější. Zkrátka více děje --> za což dávám jasné plus. Konečně nám také autorka nechala nahlédnout více do světa andělů a já jsem se tudíž konečně dozvěděla nějaké ty informace, po kterých jsem v Nadpozemské marně prahla.
 
cute love | TumblrCo se týče postav, tak Clara mou oblíbenkyní zůstala. Nejvíc se mi na ní líbila ta její tvrdohlavost a to, jak odolávala svodům nejmenovaného kluka i přes určitý předem daný osud. Clara byla navíc daleko vyzrálejší, asi jako všechno. Řekla bych, že autorka pokročila zase o kousek dál a ubrala postavám na naivitě a připadala kapku skutečnosti. Mé oblíbené duo Tucker a Clara... zkrátka nechci tu spoilerovat, takže jestli chcete vědět, jak to s nimi dopadne, přečtěte si Zasvěcenou. Výše už jsem zmiňovala, že Christiana teď můžu ve větších dávkách, taky to nemá lehký (chudák), ale stejně, jestli nakonec skončí s Clarou, tak ho nečím praštím. -_- A nakonec Angela, kterou jsem celou Nadpozemskou podezírala s podrazáctví, se ukázala být opravdovým andílkem.( Doufám, že jí to vydrží.)
drawing tumblr - Buscar con Google 
Celkově Zasvěcenou určitě hodnotím kladně, dokonce překonala mé představy, ale.. něco mi tam chybělo. Neumím to moc dobře pojmenovat, na 5 hvězdiček by to chtělo NĚCO a to tahle knížka neměla. Navíc mě trošku byla do očí poslední kapitola, ta tam zkrátka byla navíc a já si na teatrální konce opravdu nepotrpím. A když to vezmu kolem a kolem, tak nakonec dávám...

                       
                                                                       4,5/5
                                                  

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.