pondělí 1. července 2013

Smršť letních projektů

         Začínají prázdniny a s letními projekty se roztrhl pytel a co bych to byla za všetečnou blogerku, kdybys se taky nezapojila?
                                             



Tuto letní výzvu vymyslela Zuzzi s Táňou.Všechno o tomhle projektu (pokud to ještě nevíte)se dozvíte zde .
Já si docela věřím a rozhodla jsem se pro:
                                                                       Seznam: 
1. Lola a kluk od vedle od Stephanie Perkins
2. Ptačí zpěv od Meagan Spooner
3. Prázdné místo od J.K. Rowling
4. Démon z Hex Hall od Rachel Hawkins
5. Jsem roztříštěná od Tahereh Mafi
6. Re-reading: Divergence od Veronicy Roth
7. Re-reading: Tygrovo prokletí od Colleen Houck
8. Erebos od Ursuly Poznanski
9. Mezi nebem a zemí - Setkání s duchem od Stacey Kade
10. Slepá vášeň od Meg Cabot
11. Rudá jako rubín od Kerstin Gier
12. Re-reading: Vampýrská akademie
13. Vzpomínáš si? od Meg Cabot
14. To je ona... Okouzlující od Cecily von Ziegesar
15. Nebezpečně krásný od Melissy Marr
16. Fifty shades darker od E.L. James
17. Luxus od Anny Godbersen
18. Závist od Anny Godbersen
19. Banka těl: Mladší od Lissy Price
20.Ahoj z nebe od Laurie Frankel

Jak se ale znám, tak se mi seznam ještě pozmění. ;)

                                                                    
  Dumání je jak jinak výtvorem Syki, tento rok už v pořadí druhé, ale pro mě je to jak jinak poprvé. Více se dozvíte zde
Témata jsou více než zajímavá, takže 6.7. tu máte můj první zadumaný článek na téma Paralelní světy.

                             00005
                     Projekt od laurdes pro ty, kdo se hodlají v létě pustit do bichlí. Více zde.
  Já se hodlám pustit celkově do 3 až pěti bichlí - podle stavu peněz, ale jako cíl si dávám 3x500 stran.

33 

Seznam:

Prázdné místo od J.K.Rowling
Padesát odstímů temnoty
Re-reading: Harry Potter a Ohnivý pohár od J.K. Rowling
                   Harry Potter a Fénixův řád od J.K.Rowling •
                                          •••
Hra o trůny od George R.R. Martina

blog tour konečná verze 2
Edit: A přemýšlím na laurdesinou Blogtour, chtěla bych se zúčastnit, ale zatím mě žádné otázky nenapadly, takže popřemýšlím a dám vědět.
    Tak jsem se zapojila a jen doufám, že mě autoři nezažalují za stalkerství. 3:)



   

1 komentář:

  1. Je toho hodně, já to nikdy pořádně nestíhám, tak snad letos aspoň něco stihnu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.