úterý 19. února 2013

Týden k týdnu - 5.

Sobotní nebo nedělní meme, pro mě úterní, které vytvořila Zuzzi. Cílem je si celý týden pěkně shrnout a nějak ho zhodnotit. Více informací tady.

1) Koupila jsem si
Tahle kolonka tento týden zůstane prázdná, ale vynahradím si to příští týden, protože mám svátek. ;) Chtěla jsem si objednat pár knížek ve slevách na bux.cz, penízky ale nejsou a já musím šetřit na březen (protože vyjde spoustu mnou chtěných knih), takže jsem nové knihy oželela.

2) Přečetla jsem
O víkendu jsem se pustila do čtení s velkou a pro mě i nezvyklou vervou. Přečetla jsem 2 knihy a t i přesto, že jsem měla dělat ještě milion jiných věcí. A je to Štvanice od Patriciy Briggs (recenze) a Vlny zmítané smrtí od Carrie Ryan, na které recenzi chystám, sesmolím ji nejspíš zítra.

Vlny zmítané smrtí (Les rukou a zubů, #2)

3) Čtu
Přelouskávám RC výtisk - Lovce duchů od Dereka Meistera. Zatím jsem na prvních stránkách a až tohle dopíšu, tak se do něj musím jít pořádně pustit.

Lovec duchů (Světlo, které zabíjí, #1)

4) Obálka týdne

  Dare You To (Pushing the Limits, #2) 

   Jednoduše se na tuhle obálku se musím pořád koukat, něčím mě fascinuje.

5) Trailer týdne

Confessions of an Angry Girl (Confessions, #1)

 Krásná obálka a pěkný trailer = tahle kniha mě vážně zaujala.

6) Píseň týdne



Tenhle týden bude nejspíš trochu uhozená nebo někomu tak může připadat. Pouštěli jsme si jí na józe a od té doby si ji doma pouštím na uklidnění. Jde o Alegriu, kterou asi většina z vás zná. (A kdo si bude říkat, že jsem šílená, tak ať to napíše do komentářů :D).

7) Týdenní překvapení
Týdenní překvapení tentokrát nebude o knihách, ale o mém osobním životě. :D Zaprvé jsem zjistila, že v pondělí jedu na lyžák (nějak jsem na to zapomněla), takže budu muset o víkendu přednastavovat články (což budu dělat poprvé), ale to nejlepší na tom je, že v sobotu jedu do Bad Fussingu v Passau (což je v Německu) a tam se budu v lázních cachtat celý den. Takže jsem zvědavá, jak to všechno stihnu.. :) Omluvte mé výlevy, ale jinak mě tenhle týden nic jiného nepřekvapilo.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.