pátek 21. prosince 2012

I´m obsessed with... - 3.

Meme z dílny Emily.L. Cílem je každý pátek zveřejnit obsese, kterou může být libovolná věc, osoba, jídlo, kniha atd., spolu s krátkým informativním článkem. A protože mi přijde, že jsem "posedlá" hodně věcmi, tak jsem rozhodla zapojit.


                                                                  Focení

  Já vím, není to jen tak normální obsese, ale pro mě je každodenní. Je to pořád, od té doby, co jsem minulý rok dostala Olympus k narozeninám, pořád fotím. Focení je moje vášeň a když u sebe zrovna nemám foťák, lituju toho a říkám si: „Tohle by tak krásně vypadalo na fotce.. Sakra! Proč jsem si ho nevzala?!" Takže asi takhle, ráda fotím přírodu, ale i různé jiné věci a taky knížky a moje knižní chvilky. :) Ale to, co musím ještě hodně pilovat jsou fotky lidí.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.