čtvrtek 20. prosince 2012

Knižní chvilky - 6.

Něco jako projekt, ale spíš podělení se s ostatními o naše Knižní chvilky z dílny TerezZ.
  Poslední týden před Vánoci ve škole vypadá, jako by vůbec žádné Vánoce být neměli. Učitelé dělají jakoby nic a zvesela nás testují a zkoušejí dál. Konečně zítra budeme mít třídní hodinu s předáváním dárků a ochutnáváním cukroví. ;) Dnes jsem šla dárky zabalit a řekla si, že to bude chvilka, 30 minut nejvýš a to jsem se trochu přepočítala. Zapomněla jsem totiž, že já a ruční práce si moc nerozumíme, takže se z toho ve výsledku vyklubalo 1 a půl hodiny. :D Takže jsem zase nestihla napsat recenzi (a už mě to štve :P ).
  Včera jsem navíc rozečetla HP a Tajemnou komnatu, čekejte tedy nějaký článek o Kameni mudrců. Začínám mít trochu náskok před oficiálními termíny, což je pro mě dobře, protože ještě potřebuji začít číst Drakii, kterou jsem dostala k Měsíčnímu párování. :)
  A nakonec pro mě ta nejlepší zpráva! Začala jsem spolupracovat s Fragmentem a mám z toho takovou radost, že jsem včera skoro ani nemohla mluvit. :) :)




                        Před balením dárků a ještě s úsměvem na rtech. :D
                                
                                                           Bez sprcháčů by to nebylo ono :D
             Ale že jsem se nadřela, tuny lepenky, ještě víc papírů a pár sprostých slov. :)

2 komentáře:

  1. pekné fotky 8)
    ja nie som schopná čítať ani HP, som chorá a úplne bez duše 8D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chudinko :) To vyležíš a pak pak se do něho pustíš. ;) (Pokud všichni nezemřeme.)

      Vymazat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.