pátek 21. prosince 2012

Dlouhé zimní večery - Tlustý, těžký a hardbackový

Tenhle krásný knižní projekt vymyslela Táňa. Cílem je každou neděli (v mém případě to nebude vždy v neděli, ale i v jiný den) od 4.11. do 23.12.2012  uveřejnit zamyšlení na jedno z témat, je jich celkem devět. Tady jsou všechna pohromadě.


                               Tlustý, těžký a hardbackový

  Aneb pro mě ty nejoblíbenější knihy. Tlusté, těžké a v pevné vazbě, to je pro mě to pravé. Přímo miluju, když se můžu začíst do nějaké pěkně tlusté a zajímavé knihy a k tomu si zalézt do vyhřáté postele (a pojídat vánoční cukroví :D). A už se nemůžu dočkat, až po Štědrém dnu přijdu do svého pokoje s širokým úsměvem na tváři a náručí plnou tlustých hardbacků.
   
Hardbacky u mě vždycky vyhrávaly na plné čáře. Není to tak, že bych paperbacky neměla ráda, jen mi vadí, když se obálky a rohy ohnou. Na paperbacích je ale zase dobré to, že jsou většinou menší, takže jsou více skladné.
   
V mé knihovně rozhodně hardbacky převažují. Ty s těmi nejpoveděnějšími obálkami má nejspíš CooBoo, ty mají opravdu nádherné obálky, ze kterých se mi tají dech. 
  A co mám ještě ráda na hardbacích? Určitě přebaly. Já mám přebaly moc ráda, i když je někdy nedopatřením ohnu a za to bych se pak celý den fackovala. :P Každopádně jeden z nejnádhernějších přebalů má podle mě Delirium, to je opravdu povedená obálka, do které jsem se na první pohled zamilovala.
 
   A co se týká těch těžkých knih, mezi nimi určitě vede Odkaz Dračích Jezdců, u kterých jsem se vždycky zapotila, když jsem je táhla v tašce. A těžký je i Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti, který jsem dočetla nedávno a radši jsem ho nikam nenosila a měla ho jenom doma, ony se ty knížky dost pronesou. :)

                                                      P.S. Jak trávíte den konce světa? ;)
 
 

1 komentář:

  1. Súhlasím 8) hardbecky = number 1!
    ale prebaly zase moc nemusím 8D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.