středa 10. října 2012

Knižní shrnutí Září 2012


  S Knižním shrnutím jsem musela počkat než mi přijdou objednané knížky z albatrosu. Takže je tu Knižní shrnutí z Knižního útočiště. Tenhle měsíc byl hodně úrodný, 6 knížek je u mě vážně hodně. :D

                                                             Koupené knihy

           Tak tady jsou všechny pohromadě. :) Všechny kromě Nadpozemské ale bohužel dostanu až k Vánocům. Až teď jsem si všimla, že jsou všechny od CooBoo :D.
          Loď mezi hvězdami (konečně), která má vážně tak úžasnou obálku, jak všichni říkají, ty barvy (ta fialová) mají úžasné odstíny. :)

               Polibek pro Annu je pro mě už dlouho očekávaná kniha a už se na ní vážně těším. :)

                       Už zmiňovanou Nadpozemskou bych si chtěla přečíst už teď v říjnu, ale uvidím, jak to stihnu. :)
            Po Ukolébavce jsem netrpělivě vyhlížela další knihu od Sarah Dessen, a konečně Poslouchej.

                              Drakie má vážně pěknou obálku, ale pro mě daleko zajímavější děj.

           Emily Strange mám prostě ráda. A konečně budu mít její knížku doma a ne jen půjčenou z knihovny.
         Takhle vypadá bez přebalu, řekla bych, že možná ještě hezčí než samotný přebal :)

Tenhle měsíc jsem nic nevyhrála. (To je ale novinka :D), ale pořád oufám, že by se někdy něco mohlo podařit.

1 komentář:

  1. Moc pěkné knihy! :)
    Emily Strange mám doma - výhra ze soutěže - a chci se do ní co nejdřív pustit ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.