úterý 9. října 2012

12 knižních měsíců - Říjen 2012

Úžasný dvanáctiměsíční projekt, který mě zaujal jak nápadem, tak tím, že je originální. Vymyslela ho  Ettelëa Dragons z Knižního útočiště. Tenhle projekt je mi zatím ze všech nejbližší. A o co ve 12 knižních měsících půjde?
Každý měsíc se zveřejní seznam několika knih , které se mi k danému měsíci nějakým způsobem hodí nebo si je prostě chcete tento měsíc z nějakého důvodu přečíst. A nesmíte k nim zapomenout napsat, proč se vám k tomu měsíci hodí a proč jste je vybrali... Další částí pak bude napsat, jaká vztah k tomu měsíci máte.

                                                                     ŘÍJEN 
Říjen mám spojený s tmavě červenou barvou, nejspíš kvůli listí, které už je teď i červené. Říjen patří mezi mé nejoblíbenější měsíce. Listí už je žluté, oranžové nebo červené a v záchvěvěch větru padá na zem a já když jdu domů, tak ho slyším šustit pod podrážkou bot. Zkrátka jeden z mých nejoblíbenějších okamžiků roku. Ráno už je sice zima (já přímo mrznu, i když teploměr zarytě ukazuje nad nulu, mně jde pára od pusy :D), ale odpoledne mi to většinou vynahradí. 
 Ve škole začíná období prvních testů, naštěstí se mi zatím podařilo nasbírat jen ty dobré známky. Vyzkoušená už jsem skoro ze všeho a když přijdu domů, jdu si přečíst knížku, nebo se dívat na Pretty Little Liars a Revenge. Takže si nemám na co stěžovat. 
  Celkem dlouho jsem přemýšlela, jaké knížky bych chtěla tenhle měsíc přečíst, takže se k němu a k čerevné barvě budou doufám hodit víc, než ty minulé. :)
......................................................................................................................................................................

Čaroděj - Tajemství nesmrtelného Nicholase Flamela od Michaela Scotta

   
Trošku tlustší kniha, pro mě naprosto ideální na říjnové sychravé večery. :) Červená obálka se mi hodí k mému červenému říjnu a navíc Alchymistu už jsem četla před nějakým časem a líbil se mi, takže Čaroděje si chci přečíst vážně dlouho. Konečně včera jsem si ho půjčila v knihovně.







Padlí andělé 1 od Thomase E. Sniegoskieho

 Opět trošku tlustší a hlavně už dlouho půjčená knížka. Padlí andělé se mi zalíbily kvůli obálce, říjnová červená, ale taky kvůli anotaci (i když Nefilim není zase tak originální téma, ale co s anděly je :) ). K říjnu se mi nějakým způsobem hodí a mám si ji určitě v plánu přečíst.






Emma od Jane Austenové

 Proč Emma? Poslední dobou jsem dostala chuť na nějaký z románů Jane Austenové a Emmu by mi půjčila kamarádka. K říjnu se mi prostředí téhle knížky hodí, ráda si podzim trochu provoním létem (tedy aspoň si myslím, že se to odehrává v létě.)







Zlý začátek od Lemonyho Snicketa

 Plánuji re-reading téhle mé série, na kterou si nedám sáhnout. Pro mě jsou to vynikající knihy a to mi nikdo nikdy nevymluví :D. Mým snem je mít doma všechny díly téhle série (nejspíš se nsplní, protože knížky už se netisknou a ani neprodávají). Doma mám jen 4 díly z 12 - 4., 11., 12 a 13. První díl si plánuji koupit v jednom bazaru, kde ji už mám vyhlédnutou. K říjnu se mi hodí, protože jsem ji před lety četla taky v říjnu a protože se i děj myslím odehrává na podzim. :)




Nadpozemská od Cynthiy Hand

 Nadpozemskou mám už od září, ale jelikož jsem neměla vůbec čas, tak bych si ji chtěla přečíst teď v říjnu. Když se podívám na obálku nadpozemské, trochu mi to připomene chladná záříjová rána, takže ideální. :)









Tak a to je všechno, vím, že to není bůchvíjaký boom, ale dala jsem si sem knížky, které si opravdu chci přečíst a nezáleží mi na tom, že jsou už několik let staré, mám je ráda. :) (A navíc je mám možnost přečíst, narozdíl od minulých měsíců).

P.S. Zítra bude určitě měsíční shrnutí, objednané knížky si jdu zítra vyzvednout. :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.