úterý 4. září 2012

30 Day Book Challenge - Day 08

Po trochu delší době další díl 30 Day Book Challenge od Kacennnky.

Day 08: Kniha, která tě děsí

Tak tahle kniha je jednou z těch, u kterých jsem se vážně bála. Četla jsem jí v zimě, takže se brzy snesla tma a já když jsem šla za tmy ze školy, tak jsem musela zatnout zuby, protože jsem si všude představovala Nečisté. Po Vánocích se také chystám na druhý díl, doufám, že ještě lepší (a možná i strašidelnější než ten první.)

 Anotace: Mary žije v uzavřené vesnici. Její svět se řídí prostými zákonitostmi: musí poslouchat pravidla církevního Sesterstva, nesmí se přibližovat k plotu, za kterým – v Lese zubů a rukou – žijí „nečistí“, kteří svým kousnutím promění člověka v chodící mrtvolu. Když Sesterstvo rozhodne, že se provdá za muže, kterého jí určili, Mary musí poslechnout, přestože se zamilovala do zraněného Travise. Pak ale nečistí proniknou do vesnice, a Mary v nastalém zmatku prchá společně s Travisem, svým snoubencem Harrym, kamarádkou Cass i bratrem Jedem a jeho ženou dál do zapovězeného lesa. Touží dostat se k vysněnému oceánu, dál za les a nečisté, do světa, který tam venku přece musí někde být.

                         Uteč, než tě les pohltí...

1 komentář:

  1. Knihu jsem četla loni někdy na jaře a taky jsem se bála. Když jsem se jen v noci podívala z okna, viděla jsem v něm zombie. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.