středa 5. září 2012

Časopis Albatros - podzim 2012

                                      
Dnes jsem ve škole objevila Časopis Albatros podzim 2012. Výhodou tohohle časopisu je sleva kolem 50 Kč na všechny knížky. Navíc nemusíme platit poštovné, protože knížky přijdou rovnou do školy. Takže pro mě naprosto ideální. :) Z Albatrosu si objednávám poměrně často, ale ještě nikdy se mi nestalo, že bych si objednávala víc jak 2 nebo 3 knížky. A najednou jich chci 5! A všechny jsou to ty z mého seznamu, takže jsem rozhodně nemohla odolat. Dostanu je sice až k Vánocům, ale zase se na ně můžu nedočkavě těšit až do 24.prosince. A které to jsou?


Polibek pro Annu od Stephanie Perkins - 239 Kč (normálně 299 Kč) - ušetřím 60 Kč  
Poslouchej od Sarah Dessen - 249 Kč (normálně 299 Kč) - ušetřím 50 Kč


         Drakie od Sophie Jordan - 239 Kč (normálně 299 Kč) - ušetřím 60 Kč
         Emily Strange - Temno od Rob Reger - 199 Kč (normálně 249 Kč) - ušetřím 50 Kč


                  Loď mezi hvězdami od Beth Revis - 239 Kč (normálně 299 Kč) - ušetřím 60 Kč


                     
                     Ještě trochu uvažuju o Čarodějce a Čarodějovi, ale zatím nevím, jestli je to dobrá knížka.


Každopádně jsou ty knížky takhle výhodnější, takže jsem vážně ráda, že jsem sehnala zrovna tyhle a za tuhle cenu. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.