neděle 2. září 2012

Knihy, které jsem si koupila a dostala - srpen 2012


                     
                                                                     SRPEN 2012
                
                                                       Knihy, které jsem si koupila

   V srpnu jsem si koupila celkem tři knihy. Dva meče od Karoliny Limrové jsem ještě nečetla, protože rodiče mi ji sebrali a řekli, že ji dostanu až k Vánocům, takže k mé smůle až v zimě. Ale jednu výhodu to má, můžu se těšit, že si ji přečtu až bude venku sněžit a já budu při čtení přikusovat vánoční cukroví. Podle mě správná atmosféra. :)


 Dále jsou to Vlny zmítané smrtí od Carrie Ryan. Po tomhle druhém díle jsem začala toužit hned potom, co jsem si přečetla Les rukou a zubů. A když jsem viděla na Goodreads obálka, nemohla jsem se dočkat, jesti vyjde i v ČR. Nakonec jsem se dočkala a koupila jsem si jí za zlevněnou cenu v Praze v outlet Kosmasu.
A jako poslední Pod nekonečnou oblohou od Veronicy Rossi, kterou jsem už četla. Tady je recenze. A jak jsem psala, knížka se mi vážně líbila a můžu jí jen doporučit.



                                                  Knihy, které jsem dostala

 Srpen pro mě byl celkem úrodný. Dostala jsem pro mě neuvěřitelné čtyři knihy. Mnou už dávno přečtenou Monster high od Lisi Harrison, která byla takový průměr. Ale jelikož jsem jí dostala v Neoluxoru při nějaké speciální akci zadarmo, byla jsem ráda, že ji mám, protože jsem si před nedávnem koupila druhý díl.
                                               
 Sérii, o kterou jsem se dříve hodně zajímala, Akademie nočních můr od Deana Loreyho  jsem dostala jako dárek od příbuzných, kteří ji objevily v levných knihách. Zatím jsem se k těmo dvoum knížkám nedostala, ale v nejbližších dnech se chystám.

 A jako poslední dárek tu mám V rytmu charlestonu od Sophie Kinselly, kterou teď právě čtu a blížím se ke konci, take můžete brzy očekávat recenzi. Tuhle knížku jsem vyhrála na knižním blogu a byla to má vůbec první výhra, takže z ní mám hroznou radost.

Děkuju moc všem, kteří komentují mé příspěvky. Dává mi to chuť přidávat další a vždycky mi vykouzlí úsměv na tváři. Jsem moc ráda i za mé Followery, je vás čím dál víc. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.