pátek 29. srpna 2014

NEJlepší YouTubeři vol.1

Série NEJlepší... je taková moje nová a značně nepravidelná rubrika, ve které bych Vám chtěla představit své NEJ nejen ze světa knih.


NEJLEPŠÍ YOUTUBEŘI
 •       •       •

Příště si vezmu na mušku BookTubery!

 •       •       •
https://yt3.ggpht.com/-b1Lort745Eo/U3fE06djlHI/AAAAAAAAAK0/Z38jbqI_nCc/w1060-fcrop64=1,00005a57ffffa5a8-nd/channels4_banner.jpg

  Stejk je můj "nejvíc nejoblíbenější" YouTuber. Před měsícem bych Vám ještě řekla, že vybrat si jenom jednoho je sakra těžké, ale teď mám jasno - Stejk. A proč právě on? Víte jak se říká, že je těžké najít svoji soulmate? Pff, já už ji našla! Má stejný pohled na život jako já, má rád podobné věci, umí každého rozesmát, srší z  něj optimismus a někdy je to tak neskutečný šílenec, že by mohl konkurovat i mně, a to už je co říct! :D




https://yt3.ggpht.com/-6R9u_GoEAZc/UubeIqHLLvI/AAAAAAAAAGI/pmCSEPtCSkM/w1060-fcrop64=1,00005a57ffffa5a8-nd/channels4_banner.png

Vidrail je jedním z těch YouTuberů, kteří i když netočí často, tak točí kvalitně a všichni je znají a milují. Já už tohohle kluka sleduju bezmála rok a ještě nikdy se mi nestalo, že by mě nedokázal svým videem dostat (= rozesmát tak, že skoro spadnu ze židle/postele + úplně překvapit). Já jenom doufám, že se mu jednou podaří prorazit ve filmu, protože má geniální nápady a je tak ironický, až to někdo málem nepochopí. #dokonalakombinace



https://yt3.ggpht.com/--0rqyp0FLMI/UxnCB6RG3JI/AAAAAAAAAHI/DeNn3hsajKs/w1060-fcrop64=1,00005a57ffffa5a8-nd/channels4_banner.png
Ati je jednoduše nejlepší! Má super názory, ve kterých se většinou bez výhrady shodneme a navíc je ještě dovede podat hodně vtipně. Neznáte Atiho? No to byste to měli jít hned teď změnit, protože je jedním z těch déle působících YT a jeho videa tak mají skvělou kvalitu i obsah.



 https://yt3.ggpht.com/-ZBrpQRj8RVg/U8asdB1FlWI/AAAAAAAAANE/59Zq2DynSO8/w1060-fcrop64=1,00005a57ffffa5a8-nd/YouTube%2BBackground.png


Hoggy je YouTuberová vycházející hvězda – doslova. Před prázdninami ho tolik lidí neznalo, ale teď nemá daleko ke stovce tisíc odběratelů a natočil video i s GoGem. Ono není divu, Hoggy totiž dostane každého. Je super hyperaktivní, vtipný a nebojí se říct svůj názor. Jako jsem ho před dvěma měsíci neznala, tak teď ho zbožňuju. A už jsem říkala, že jako Petr Lexa nádherně zpívá a v jedné televizní show se s tím dostal hodně daleko?


 https://yt3.ggpht.com/-UtY2HkVdRUM/U7HR67aCCJI/AAAAAAAABOA/QZkrp2nNpWU/w1060-fcrop64=1,00005a57ffffa5a8-nd/yt_main.jpg  

Johnny Valda je kapitola sama o sobě. Je to svalovec, srandista a hlavně člověk, co ve videích nemá zábrany. To je také důvod, proč ho někdo třeba nemusí, ale já jsem si ho zamilovala za to, jak je svůj a když ho někdo nemá rád, tak ho prostě nemá rád. No, posuďte sami, jeho nejsledovanější a nejoblíbenější pořad se jmenuje Švédská trojka.. :)


https://yt3.ggpht.com/-O90MYKdmDtc/U3Y_FQxBwGI/AAAAAAAAANQ/AJnLxaOrmb0/w1060-fcrop64=1,00005a57ffffa5a8-nd/channels4_banner.png 
NejFake je daleko více než jen YouTuber a vloger. Je to člověk, který spoustu lidí inspiroval a ani já nejsem výjimkou. Myslím, že ani pořádně nedokážu vyjádřit, co vlastně NejFake je. To si musí přebrat každý člověk sám, ale snad všem napoví jeho slova:

Jméno ani tvář nejsou důležité,
důležitá je myšlenka a názor    

To je to, o čem dlouhá léta točí NejFake svoje videa, celou tu dobu pod maskou a skrývající svoji identitu jako důkaz toho, v co věří.                        
                                                                                                    

https://yt3.ggpht.com/-sF8mUocBLR4/Uo-qtjzymlI/AAAAAAAAABs/1IRosdjV07A/w1060-fcrop64=1,00005a57ffffa5a8-nd/channels4_banner.jpg


Martin Rota se svým kanálem NaprostoRetardovaný je výjimečný YouTuber, který točí názorová videa na opravdu hodně rozmanitá temata. Myslím, že úplně každý si nějaké to svoje najde. Taky je o něco starší než je YouTube průměr, ale o to je vyspělejší, víc toho zažil a rozhodně má o čem povídat.

 •       •       •

P.S. Tenhle článek jsem se snažila napsat jakžtakž spisovně, ale měla jsem sakra velký nutkání psát to tak, jak oni mluví. :D

3 komentáře:

  1. To jsi měla radši sama natočit, aby to mělo takové to YT kouzlo. :D Bych tě pak mohla i já zařadit mezi své nejoblíbenější YouTubery. :D :)) souhlasím naprosto se všema, akorát mám taky ráda MadBros. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. That´s never gonna happen. :D Ještě mi nějaký chybí, MadBros přijdou na řadu příště. ;) Jo a víš kdo bude příště mezi Nej BookTuberama? ;)

      Vymazat
  2. Některé taky sleduji, některé ještě neznám, nějak teď ty videa nestíhám tak sledovat :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.