středa 25. prosince 2013

Dlouhé zimní večery #2 - 8.

             Už podruhé je tu zimní (vánoční) atmosférou prosycený projekt od koho jiného než od Táni!

Minulé téma zní: Vánoce plné kouzel

 Snad všichni to cítíme, tu vánoční atmosféru, která není v žádném jiném období v roce.Všichni tak nějak zjihnou, mají lepší náladu a chovají se k sobě líp. Protože...

kouzelné ná Vánocích jsou dárky. Snad nic víc nezahřeje, když někomu dáte dárek, jemu se líbí a celý večer se na něj hezky dívá a je rád, že ho dostal. I když dostávání dárků taky není k zahození. :D

kouzelné na Vánocích je to, že v televizi dávají KONEČNĚ něco, na co se dá dívat, a to pohádky a vánoční filmy. ♥ Musím se přiznat, že poslední dny nedělám nic jiného, než že jenom dokola sleduji pohádky, které znám nazpaměť, ale stejně se mi pořád líbí.

kouzelný na Vánocích je i ten klid. Když totiž odečteme předvánoční stres, tak jsou přece Vánoce svátky klidu a míru. I když u mě to tento rok moc neplatí, protože poslední dva dny jsem moc nebyla doma a v pátek mířím do Prahy. No co, pár dní v klidu se určitě najde.

kouzelné na Vánocích jsou i knihy. Rozhodla jsem se pro Vánoce ve stylu fuck school a budu jenom íst. Škola se bude řešit až v lednu. A jetli jsem počítala správně, už jsem dostala 9 knížek a 3 ještě dostanu, takže číst mám vážně co.

a poslední, ale nejdůležitější, kouzelná na Vánocích je rodina. Já můžu za sebe říct, že my se jako rodina vždycky stmelíme a strávíme spolu spoustu času.

P.S. Kdyby byl tenhle článek moc sentimentální, tak mě omluvte, ale i na mě ta vánoční atmosféra dolehla.

     minivampire | via Tumblr

1 komentář:

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.