neděle 8. prosince 2013

Dlouhé zimní večery #2 - 7.


             Už podruhé je tu zimní (vánoční) atmosférou prosycený projekt od koho jiného než od Táni!
Čaute! Po týdnu (a jednom dni) se opět hlásím do služby, bože ten týden byl jako věky. Na notebook jsem se skoro vůbec nedostala, moje jediná činnost se odehrávala na tabletu a to na weheartit.com. Ostatně, kde jsem na to jako měla vzít čas, že? My schedule: škola --> učení --> spánek. Nic víc nic míň. Vážně si snažím udržet dobrý průměr, protože jestli chci jít na tu vysokou, na kterou chci, tak musím pořádně makat. No nic, nebudu vás zdržovat, možná ještě zítra přidám Knižní chvilky, kde se pořádně vybrečím (:D), ale teď už k dnešnímu projektu: Dlouhým zimním večerům.

Dnešní téma zní: Horká čokoláda, čaj či káva

Xmas starbucksTakže nejen, že se to rýmuje, ale i mi to hraje do mé aktuální noty. Dnešní den (jako ostatně většinu rán) si zpříjemňuji čajem. Ono mi ani nic jiného nezbyde, když se podívám ven, tam sníh a několik stupňů pod nulou, že? :)

Musím říct, že horkou čokoládu si moc nedávám. Maximálně před hudební výchovou ve škole s kamarádkami, aby nám bylo hej. :D (a do učebny se s pitím nesmí, takže vždycky "bohužel" musíme zůstat na chodbě). No a to mi připomnělo, že jsem u nás doma ještě nezkusila Chococino od Dolce Gusto, na čemž úplně ulítavá moje sestra, takže taky bych to měla vyzkoušet. ;)

Google Image Result for http://farm4.static.flickr.com/3254/2986385895_bb094ea231.jpg
Poslední na seznamu je káva. No, co k ní říct. Kafe si většinou nedávám, protože mám zvýšenou reakci na kofein a například když si ho dám v pět odpoledne, tak do půlnoci jsem jako ta veverka ze Za plotem. To stejné a horší mám s Coca Colou a o energy drincích ani nemluvě. :D Ale když už si kafe dám (dopoledne samozřejmě), tak nejchutnější a nejlepší je kafe od Starbucks, které si ale bohužel můžu dovolit jen párkrát za rok, když mám cestu do Prahy. A nejoblíbenější příchuť? Perníkové nebo karamelové macchiato, jednoznačně a bez debat.

Yummy | TumblrSice tenhle nápoj Táňa v názvu nezmínila, ale já Vám o něm říct přece musím. Není to nic jiného než moje guilty pleasure -  kakao aneb nápoj bohů. :D Ale ne, já jen kakao zbožňuju, naprosto a bezvýhradně. Teď mě budete mít sice za mimino, ale ještě do minulého roku mi ho dělal jen taťka, protože já byla moc líná se to naučit. Teď už jsem samozřejmě velká (:D je mi šestnáct a půl), kakao si dělám sama a pokaždé vyzkouším něco nového: skořici, marshmallow, skořici + marshmallow atd.. Jestli máte někdo nějaké tipy, budu určitě ráda. :)

Tak a teď co Vy a horké nápoje v zimním období?

                              tea                                        

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.