středa 27. listopadu 2013

Dlouhé zimní večery #2 - 6.

               Už podruhé je tu zimní (vánoční) atmosférou prosycený projekt od koho jiného než od Táni! Bez mučení dámy a pánové, minulé téma jsem vynechala. A proč? Protože jsem vůbec netušila, co na téma: "Jmelí: způsob jak někoho políbit" vymyslet, zvlášť když o lásce je i tohle téma, takže jsem si všechno schovala na dnešek.

Nedělní téma zní: All I want for Christmas is you

All i want for christmas is you
Vánoce, Vánoce přicházejí, zpívejme přátelé... Myslím, že snad už každý psal Ježíškovi nebo v našem případě spíš řekl rodičům, co by si přál. (Omlouvám se všem, co v Ježíška ještě věří.) Ale určitě tu je něco, co si nemůžeme jen tak přát pod stromeček, co se nedá koupit. A co že to je? Je to jasné, láska.

TumblrMyslím, že už jsem vyrostla z toho, aby to jediné, o čem jsem celé dny snila je mít kluka (říkat přítele mi pořád přijde moc dospělé). Od dob mé první lásky a základky to tak bylo dnem i nocí. No dobře, bylo to zhruba předminulý rok, když mi bylo krásných a naivních patnáct. Z tohohle roku nevinnosti mě ale potom trošku drsně probrala realita. Bohudík, od té doby uplynula spousta času a já mám za sebou pár.. ehm.. jak to říct? Úletů? Řekněme to tak, že moje léto bylo trochu víc divoké, než jsem očekávala - toť vše, aby se to tu nepřeměnilo v srdceryvný deníček. :D Nicméně, na tu pravou lásku  pořád čekám a kdo říká, že by nemohla příjít na Vánoce? Nejlépe třeba rovnou pod stromeček? :D
Follow me :)
All I want for Christmas is you. Bůh ví proč se mi jako první nevybaví moje první odstavce, ale právě nějaký romantický film. Znáte to, nejlépe ještě z období Vánoc. No jaký jiný film než Láska nebeská mě mohl napadnout. A protože se už Vánoce blíží (you don´t say), tak se na tenhle film určitě podívám, naladím vánoční atmosféru a pravděpodobně chytnu melancholickou náladu v duchu "All I want for Christmas is you."

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.