úterý 29. října 2013

Dlouhé zimní večery #2 - 3.

          Už podruhé je tu zimní (vánoční) atmosférou prosycený projekt od koho jiného než od Táni!

Dnešní (nedělní) téma zní: Z pohádky do pohádky

E X P A N S E  Znáte to ne? Začínají Vánoce a nejen Tesco praská ve švech, ale i televizní program. Různé stanice se doslova předhánějí, kdo bude v daný čas hrát lepší pohádku nebo vánoční film. U nás v rodině je každoročně takový zvyk, který nás naučil táta. (Mamka ho striktně odsuzuje :D). Vezmeme si televizní program na Štědrý den a Hody vánoční, každý si vezmeme jiný zvýrazňovač a vyznačíme si pohádky a filmy, na které se chceme koukat. Samozřejmě tam pak vznikají různé tahanice o televize, skučení, že dávají naše oblíbené pohádky v jeden čas, dumání nad tím, co si vybrat a nakonec řev, že se někdo po někom opičí. Ach, jak já miluji Vánoce, jsou to svátky klidu a míru. (:D)

Lights V září už jsem si dokonce dala seznam filmů a pohádek, které musím vidět. Jsou tam například Chobotnice, Grinch, Sám doma, Tři oříšky pro Popelku, nová pohádka s úžasnou písničkou Křídla Vánoc a legendární Mrazík. Jinak samozřejmě je tu i pohádková klasika: Princezna se zlatou hvězdou na čele, Obušku, z pytle ven a tak dále. Pak tu ale taky máme novinky od Dreamworks (na které se moje sestra prostě vždycky musí koukat - a já se koukám s ní :D) Šťastný a veselý Madagaskar, Kung-fu panda slaví svátky a Shrekoleda. Prostě americký kraviny, který můj táta odsuzuje, ale zná je nazpaměť.

V poslední době se mi ale hrozně zalíbily nové pohádky od Disneyho. Nedávno jsem si pouštěla Na vlásku, což je prostě krásná a hlavně vtipná pohádka a teď si stahuju Rebelku, na kterou mě nalákala písnička od Lucky Vondráčkové - no není úžasná?

                                                            
Takže závěr? Bez pohádek a filmů už si ani neumím představit Vánoce. Neodmyslitelně k nim patřily, patří a doufám, že i ve stáří patřit budou...
                                                          

1 komentář:

  1. Na vlásku je úžasná pohádka! Líbila se i rodičům a to je co říct- oni nemají Disney animáky v lásce :D Pěkný článek! :3

    OdpovědětVymazat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.