středa 26. června 2013

Rest: Třicetidenní knihobraní - 11.

                                    Červnový knižní projekt z hlavy VeEee, více si můžete přečíst zde.
      Poslední dobou jsem z tenhle projekt hodně vynechávala, kdo je školou povinný, tak mě snad pochopí. Známky, poslední testy, výlety a navíc dusivé horko to počasí!. :D Takže se to teď pokusím nějak dohnat. 

         Nejnovější přírůstek v knihovničce

Quiet Girls | via TumblrPůvodně jsem šla pro Dokonalý sen, ale byl to osud a já mám konečně doma 2.díl série Hex Hall, kterou mám moc ráda. Všichni, zvlášť E_V_E, ji vychvalují, tak uvidíme, jak se nám to vyvine.
 Řeknu vám, teď už moje "to-read" polička na prázdniny praská ve švech a vím, že nejsem jediná. ;) Trošičku mě to množství sice děsí, ale rozhodla jsem se na léto pustit hned do několika projektů, takže to doufám půjde jedna báseň.





1 komentář:

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.