pondělí 8. dubna 2013

Top týdne - 4.

Top týdne neboli Top týždňa je pondělní meme vytvořené Luu. Na pondělí žádné jiné meme nemám, takže hurá do toho.

                                              *Doporučené knihy*

  Popravdě nemám moc přátel, ktěří čtou, takže se oni spíš ptají mě, jaké bych jim doporučila. Nicméně jednu "čtecí" kamarádku mám, takže vám ukážu, co mi doporučila (a co jsem ještě nečetla :D).

         Every Day by David Levithan

Every day a different body. Every day a different life. Every day in love with the same girl.

There’s never any warning about where it will be or who it will be. A has made peace with that, even established guidelines by which to live: Never get too attached. Avoid being noticed. Do not interfere.

It’s all fine until the morning that A wakes up in the body of Justin and meets Justin’s girlfriend, Rhiannon. From that moment, the rules by which A has been living no longer apply. Because finally A has found someone he wants to be with—day in, day out, day after day.



Ten, kdo stojí v koutě od Stephena Chboskeho

Tuhle knihu si chci vážně přečíst. Četla jsem na ni tolik kladných recenzí, skoro jako na Hvězdy nám nepřály. A protože ty se mi vážně vážně moc líbily, tak tohle si logicky musím přečíst také.






 Teď tu mám ještě jednu knihu, kterou jsem si přečetla jen kvůli doporučení (vás) blogerů.

 Hvězdy nám nepřály od Johna Greena

Už jsem to psala, Hvězdy nám nepřály byly nádherné. Tohle byla určitě ta nejemocionálnějšího kniha, kterou jsem kdy četla. Kniha v podstatě o umírání, ale přesto plná života a lásky..







Je to možné? Víc jich prostě nedokážu vymyslet..


4 komentáře:

  1. nič z toho som ešte nečítala, ale Ten kdo stojí v kúte si chcem naozaj prečítať...

    OdpovědětVymazat
  2. Prvú knižku nepoznám, ale vyzerá veľmi dobre :) Ten, kdo stojí v koutě, číže Charlieho malé tajomstvá som čítala už dávnejšie, ale je to naozaj, naozaj skvelá kniha; určite odporúčam :) A Hvězdy nám nepřály mám objednané a už len čakám, kedy mi prídu ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten kdo stojí v koutě už na mě čeká na poličce v knihovně a Hvězdy nám nepřály mě hrozně ovlivnila a už se těším až si ji přečtu znovu.

    OdpovědětVymazat
  4. Hvězdy nám nepřály si chci velmi přečíst!!! :D :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.