neděle 7. dubna 2013

I´m obsessed with... - 13.

Meme z dílny Emily.L. Cílem je každý pátek zveřejnit obsese, kterou může být libovolná věc, osoba, jídlo, kniha atd., spolu s krátkým informativním článkem. A protože mi přijde, že jsem "posedlá" hodně věcmi, tak jsem rozhodla zapojit.
 Mám trochu zpoždění, ale včera jsem byla tak vyčerpaná, že jsem nedělala vůbec. Ta škola mě zničí. :D

                                           Game of Thrones

   Tahle má seriálová obsese vznikla před pouhým týdnu. Minulý víkend jsem o Hře o trůny nic nevěděla a teď jsem v polovině druhé série. No co na to říct, byla to láska na první pohled. (:D) Ne teď vážně, mým nejoblíbenějším seriálem byly Pretty Little Liars, ale jelikož teď mají přestávku, rozhodla jsem se dívat na něco jiného. Moje volba byla jasná - Game of Thrones a nemohla jsem si vybrat líp. Já jsem tímhle seriálem asi vážně posedlá, pokud se posedlost definuje tím, že se každý den podívám alespoň na jeden díl a když se na něj zrovna nedívám, přemýšlím o tom, co se stalo, co se stane a jak mám ráda svoje oblíbené postavy. ;)
   Co se týče mých oblíbených postav, tak tu nejoblíbenější všichni mí kamarádi přímo nesnáší, a to Jeoffreyho Baratheona (alias Jacka Gleesona). A není to tím, že bych nějak extra milovala záporáky (vždycky jsem nesnášela Smrtijedy! :D), ale pro něj mám prostě slabost, je to tak.

   Díváte se taky?




3 komentáře:

  1. Hru o trůny se chystám číst! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Je to skvelé, tiež som tomu prepadla pred pár mesiacmi, keď som si dokola všetko pozrela tak za 2 týždne 2 séria 8D A netrpezlivo som očakávala 1. diel 3ky 8P
    Podľa mňa je Joffrey zlatý 8D Taký malý Draco Malfoy 8D ae zase Draca mám radšej 8P
    Ja mám veľmi rada Daenearys 8) Krásne vlásky jej spravili a jej dráčikov zbožňujem 8P Takisto ten trpaslík je úžasný. Toho herca som už videla vo viacerých filmoch a je skvelý 8)
    Knihy som nečítala, ale chcela by som sa k nim raz dostať 8)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.