pátek 4. ledna 2013

Měsíční párování - leden

Měsíční párování je nový projekt od Vendey, který spočívá v tom, že vám přidělený partnet vybere z vašeho daného seznamu 10 knih jednu, kterou budete muset přečíst. Podle mě skvělý nápad dokopat se přečíst nějakou knížku, která vám už dlouho leží na poličce. :) Více informací zde.

Do Měsíčního párování jsem se zapojila už v prosinci a Osud mi vybral  Aynarru a ta zas Drakii, která se mi moc líbila a na můj názor se můžete podívat zde
  Na tento měsíc leden mi Osud určil partnerku TerushQah. Ta mi z mého seznamu vybrala Loď mezi hvězdami od Beth Revis. Asi mi četla myšlenky, protože přesně tu jsem si měla v plánu přečíst. :) Já jí naopak vybrala Odstíny života od Lusy Adams, tak jsem zvědavá, jak se bude líbit.

1 komentář:

  1. Loď medzi hviezdami bola fajn 8) Nebola som z nej tak na vetvy ako ostatný, ale ten nápad je skvelý 8)
    Draki je super, veľmi sa mi páčili 8)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.