čtvrtek 10. ledna 2013

Bylo nebylo - 6.

   Bylo nebylo je čtvrteční meme vytvořené Kath. Stále čtu Harryho Pottera trojku, protože nechci začínat novou knížku a už se těším na první recenzní výtisky. :)

Vezmi knihu kterou právě čteš
Nalistuj první stranu
Napiš první větu  


    Harry Potter byl v mnohém neobyčejně zvláštní chlapec.

6 komentářů:

  1. Stydím se. Stydím se. Stydím se.
    Je to divný, ale Harryho Pottera jsem ještě nečetla. Filmy jsou skvělé, ale knihy mě taky lákají. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš proč se stydět, já je taky nečetla poprvé před nějakou dlouho dobou. :) Asi tak 2 roky zpátky?

      Vymazat
  2. Musím se přiznat. Já jsem ho taky nikdy nečetla.. Jen kousek pětky? :D
    Nějak mě to nebavilo..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to celkem chytlo, ale sedmý díl jsem nečetla.

      Vymazat
  3. Vězeň z Azkabanu! Moje nej z Harryho. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.