čtvrtek 13. prosince 2012

Vánoce jsou zase tady - Dárky

Další Vánoční projekt z dílny Niklause z blogu Life Full of Books. Cílem je každou sobotu uveřejnit článek na dané téma. Více zde. Tentokrát s velkým zpožděním, protože vůbec nestíhám. Domů nepřijíždím celý týden dřív jak v pět, až dneska se vracím za světla ;). Ta škola mě jednou zabije. :D

                                                                   Dárky

   Dárky jsou nedílnou součástí Vánoc, i když já bych si je dokázala představit i bez nich. Ale musím přiznat, že se na ně už moc těším. (Zvlášť kvůli tomu, že dostanu asi tunu úžasných knížek.) 
    Mým každoročním dilematem (?) je dávání dárků. Nikdo nevím, co mám komu dát. Každoročně jsem dávala kamarádkám sprcháč (kdo ne?) nebo jinou kosmetiku. Tenhle rok jsem si ale řekla, že jim tohle nedám. Chtěla bych jim dát něco víc osobního, pro každého něco, co mu připomene, že to je dárek ode mě. To bych ale musela vědět co. Ale co, ještě zbývá 11 dní, to je času.... :D.  Mámě kupuju tradičně nějakou knihu. Je milovnicí harlekýnek, ale já je upřímně nesnáším, takže se jí snažím dát něco víc smysluplnějšího. A protože by se jí žádná kniha jako Bílý kůň nelíbila, koupila jsem jí poslední knihu od Nory Roberts. :) Tátovi kupuju vždycky něco na mytí, protože při svém zednickém zaměstnání se koupe každý den, takže ty on využije nejvíc. A sestře nějakou hračku. Zatím mám koupené jenom 2 dárky, takže mi přejte hodně štěstí, ať to stihnu. ;)
  Tenhle rok jsem si moc věcí nepřála, chtěla jsem nové hodinky, oblečení a nějaké ty knížky. Vypadá to ale, že dostanu hlavně knížky, ale nevadí mi to. To je to, na co těším na Vánoce skoro nejvíc. Až si zalezu do postele s jednou z knížek, které dostanu, vezmu si tam s sebou čaj a cukroví. Úžasná kombinace. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.