pátek 7. prosince 2012

I´m obsessed with... - 1.

Meme z dílny Emily.L. Cílem je každý pátek zveřejnit obsese, kterou může být libovolná věc, osoba, jídlo, kniha atd., spolu s krátkým informativním článkem. A protože mi přijde, že jsem "posedlá" hodně věcmi, tak jsem rozhodla zapojit.


                                                       Pretty Little Liars

    Pretty Little Liars je můj nejoblíbenější seriál. Říkám vám, Pretty Little Liars jsou mou velkou obsesí, protože tenhle seriál je prostě dokonalý a naprosto geniální. Na seriál se dívám v angličtině s titulky, protože dabovaná verze na Prima Love je příšerná. Vybrali špatné hlasy, které se k nim nehodí.
     Knížky jsem ještě nečetla a ani se na ně nějak moc nechystám. Tahle seriálová verze, která má aktuálně pauzu mezi 3. a 4.sérií, mi stačí.
  V PLL hrají: Ashley Benson (jako Hanna Marin), Shannon Mitchell (jako Emily Fields), Lucy Hale (jako Aria Montgomery) a Troian Bellisario (jako Spencer Hastings). Nejvíce mám ráda Spencer, Tobyho a Caleba, podle mě jsou nejvíc geniální :D.
  Kdo PLL ještě neviděl, tak určitě doporučuju. Když jsem se na PLL začala dívat, už jsem nemohla přestat a během dvou měsíců jsem zhltla všechny díly. Teď musím čekat do ledna, ale ještě o to víc vzrůstá natěšení na čtvrtou sérii, která by podle posledního dílu z té třetí měla být hodně dobrá. :) :)



 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.