pondělí 31. prosince 2012

Divoký Silvestr a Krásný Nový rok 2013


                                                 The New Year´s Eve

Tak a je to tady. Poslední den ve "starém, okoukaném a ošuntělém" roce 2012 a začíná rok s novými možnostmi 2013. Je to zase jen na nás, jak s ním naložíme a já myslím, že když už jsme ti přeživší konce světa, tak bysme měli udělat něco neobvyklého. :) Já se to tedy rozhodně udělat chystám, i když ještě nevím, co přesně to bude. ;) :D

  Tenhle rok byl pro mě dost výjimečný, mimojiné jsem si založila v srpnu blog a od té doby je můj život jiný. Ano, i tak by se to dalo říct. Blogování mě baví, ale bez vás, mých čtenářů by to nebylo ono. Vy mi dáváte opravdovou chuť psát, přispívat a každý váš komentář mi vykouzlí úsměv na tváři a při každém dalším pravidelném čtenáři tancuju oslavný taneček. Opravdu vám moc děkuju, protože bez vás bych na blog sice chodila ráda, ale rozhodně ne tak ráda, jako chodím. Takže Vám všem moc děkuju a přeju Vám divoké prožití Silvestra a Veselé vkročení do čerstvého a nevinného roku 2013! Užijte si ho a pochopitelně s nějakou knížkou v ruce. :)

Na zítra plánuji udělat článek s ohlédnutím na rok 2012 a s plány do budoucna + přidám nějaké ty knížky, které si v ´13 prostě musím přečíst.







                                  

                                                       Enjoy the fireworks!
                                   
                                            U nás ve městě už teď vybuchují petardy. :D


2 komentáře:

  1. Tobě taky šťastný nový rok 2013! :) Hodně knížek a článků a recenzí a... usměvů na tváři. :) P.S. U nás taky petardy na každém kroku- bolí mě z toho uši ale k Silvestru to prostě patří :D

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju moc Juli, tobě taky. :) Přesně. ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.