pátek 2. listopadu 2012

Sladká políbení - 1.

Týdenní páteční meme hostované Syki z Knižního doupěte. A pozor, úryvek může naspoilerovat děj, takže jestli si nechcete zkazit překvapení, tak čtete jen na vlastní nebezpečí. :)

                                                            Nadpozemská od Cynthiy Hand

„Myslím, že ve skutečnosti nechceš být s Christianem," stojí si za svým.
„Najednou víš, co chci, líp než já?"
„Vím to. Znám tě. Není tvůj typ."
Bezmocně zírám dolů na své ruce. Mám strach podívat se na něj.
„Zatímco ty ano, viď?"
„Řek´bych, že jo," usoudí. Přijde ke mně a vezme mou tvář do dlaní dřív, než mě vůbec napadne, abych ho zastavila.
„Tucku, prosím tě," dostanu ze sebe rozechvěle.
„Máš mě ráda, Claro,"řekne. „Já to vím."
Kdybych se mu tak dokázala zasmát. Kdybych se tak dokázala zasmát, ustoupit a říct mu, jak je hloupý a jak hrozně se plete.
„Tak mi řekni, že to tak není," zašeptá. Je tak blízko, že cítím na tváři jeho dech. Zvednu hlavu a podívám se mu do očí. Zahlédnu v nich lákavé teplo. Hlava mi vypoví službu. Tuckerovy rty jsou příliš blízko a jeho paže mě k němu přitahují.
„Tucku," vydechnu a vtom mě políbí.
Už jsem od kluka pusu dostala, ale rozhodně ne takovou. Tuckerovy polibky jsou překvapivě něžné, přes všechny jeho chlapácké řeči. S dlaněmi na mých tvářích jemně přitiskne svoje rty na mé, pomalu, jako by si chtěl zapamatovat chuť mých rtů. Oči se mi zavřou. Hlavu mám opojenou jeho vůní, ve které se mísí tráva slunce a mužná kolínská. Políbí mě znovu, sebevědoměji, a pak se odtáhne a podívá se na mě. Nechci, aby to skončilo. Všechny myšlenky se mi vykouří z hlavy. Otevřu oči.
„Ještě," špitnu.
Tucker nadzvedne koutek úst a já ho políbím. Tentokrát ne jemně. Jeho ruce sklouznou z mé tváře, popadnou mě kolem pasu a přivine mě k sobě. Krátce tiše zasténá. Když ho zaslechnu, úplně ztratím hlavu. Zapomenu na celý svět. Obejmu ho kolem krku a bez zábran ho líbám. Cítím, jak jeho srdce tluče stejně jako moje. Prudce dýchá a obejme mě ještě pevněji.
  najednou vnímám, co prožívá. Čekal na tuhle chvíli tak dlouho. Je tak šťastný, že mě drží v náručí. Okouzluje ho vůně mých vlasů. Miluje to, jak jsem se na něj právě podívala, uzardělá a toužící po dalších polibcích. Zbožňuje červeň mých rtů. Z jejich chuti se mu podlamují kolena a nechce přede mnou vypadat jako slaboch, a tak se odtáhne a prudce vydechne. Pustí mě z objetí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.