neděle 11. listopadu 2012

"Malý" nájezd na Levné knihy

Včera jsem si ještě s mamkou udělala výlet do Českých Budějovic. Cesta nebyla žádná sláva, ale cíl cesty za to stál. Měl to být hlavně nákup oblečení, ale u mě se to zvrhlo ve velkonákup levných knížek. Takže když jsem dorazila domů, měla jsem místo oblečení jen knížky. (Taky protože jsou teď obchody plné svetrů, které mi máma nesnáší a já jsem nechtěla utrácet další své peníze za oblečení.)

 Koupila jsem si celkem 8 knih.
Jméno hvězdy od Maureen Johnsonové
Velikost L od Meg Cabot
To je ona - okouzlující od Cecily von Ziegesar (jsem vážně ráda, že jsem ji tam našla: poslední kus, poslední kniha ze série To je ona, kterou nemám a navíc na internet. stránkách píšou, že je dostupná jen e-shopu. :) )
Vzpomínáš si? od Sophie Kinselly
Zbožňuju New York od Lindsey Kelkové
Omnibus - Svaté kosti, Kosti v písku, Kosti na popel od Kathy Reichs
Poslední upír, Poslední upír 2 od Christophera Pikea
Dohromady stály něco kolem pětistovky, takže jsem vážně spokojená. 





2 komentáře:

  1. V Levných knihách je to super :)) Vždycky když se tam jdu jakože jenom podívat, už si cestou domů nesu s sebou nějaké ty fajnové kousky.. ^^

    OdpovědětVymazat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.