neděle 28. října 2012

30 Day Book Challenge - 10.

 
Snad po měsíci tu je opět meme od Kacennnky.

Day 10: Kniha, která změnila tvůj život


   Kniha, která mi změnila život je jednoznačně a nenávratně Harry Potter. My jsme měli to štěstí, že jsme se narodili tak, že jsme mohli s Harry Potterem vyrůstat. :)
   Kdo alespoň jednou netoužil studovat v Bradavicích, učit se kouzla a lektvary a utéct od reality. Já teda každopádně, a nejen jednou. :) Pořád, i kdy i je mi už trochu víc než 11, čekám na svůj dopis, nějak si nechci přiznat, že už nepřijde. :)
                           

Ale není to jen těmi kouzly, ale i stylem Rowlingové, který se mi zatím ze všech knih zalíbil nejvíc. Je takový lehký a čtivý. Po Vánocích se plánuji pustit do posledního dílu - Relikvie smrti a už se vážně nemůžu dočkat.

Kdo je taky fanouškem Harryho Pottera? :D
                         





3 komentáře:

  1. Já rozhodně! Vyrůstala jsem s ním a jsem nadosmrti jeho fanouškem! :D Ten můj dopis s pozvánkou do Bradavic se někde stratil a nemůžou ho najít, takže mi ještě nepřišel- ale pořád čekám. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem ten největší fanoušek! :))
    Knížky jsem četla hned jak vyšly ... :D a Harry je moje Láska! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.