pátek 28. září 2012

Naladatelský maraton - 4.

Tohle meme pořádá na svém blogu Verča . Hrozně se mi ten nápad zalíbil, protože mě zajímá, kolik mám knih od různých nakladateství.

Dnes jsem se výjimečně rozhodla pozměnit seznam a na řadě je tedy EGMONT.

Od EGMONTU mám celkem 17 knih a překvapilo mě, že je to většina mých nejoblíbenějších.

                             Řekla bych, že od EGMONTU mám tu nejpestřejší sbírku obálek.


                   Akademie Evernight je jedna z mých oblíbených. Líbí se mi jak obálky, tak děj. Bohužel jsem od minulého léta neměla možnost si 3.díl koupit.
       Série Stmívání, kterou zná určitě každý z Vás. Mně se líbila a stejně tak i filmy.
                          Novela Krátký druhý život Bree Tannerové se mi vážně líbila, doporučuju.
      Řada nešťastných příhod od Lemonyho Snicketa. Není to příliš známá série, ale bezkonkurenčně hodně dobrá. Četla jsem ji, když mi bylo asi tak 12, a tak plánuji re-reading, protože vím, že spoustu narážek a připomínek autora jsem nepochopila.


    Řada nešťastných příhod je vážně nešťastná, stačí se jen podívat na jednotlivé díly. Možná bych teď, když o tom přemýšlím pozměnila 30 Day Book Challenge. Tohle jsou knihy, které mě děsí a děsit budou, ale jsou to úžasné knihy...
     Série Ulysses More od Pierdomenica Baccalaria. Vážně nechápu, jak jsem je dokázala přečíst všechny za týden. Asi proto, jak byly úžasné. Neříkala jsem to dneska už? Ano, vážně se opakuju, ale nevím, co jiného bych k tomu mohla napsat. Kdo ještě nečetl, doporučuju. Ano, to už jsem taky říkala.
 K nám bylo přeložených pouze 6 dílů, ale autor zatím napsal dalších 6, možná za tu dobu, co jsem se po tom nesháněla 7.

 Nemají tyhle knížky pěkné obálky? Zvlášť tahle, Ostrov masek (4.díl), má pěknou obálku jak zvenku, tak stránky zevnitř. A už jsem říkala že tohle byly mé první knížky o cestování v čase?
 

1 komentář:

  1. Pěkná sbírka knih od Egmontu :).. A ty obálky nešťastných příhod jsou fakt krásný :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.