úterý 5. srpna 2014

The TMI Tag

 
TMI Tag neboli Too Much Information Tag jsem zatím viděla jen v té videopododobě u hodně našich i zahraničních vloggerů. Ale víte co? Už pronikl i na blogy! :D Mě označila skvělá Lucy, na jejíž blog i odpovědi se určitě bežte podívat. 

Varování: 1)Tohle není tag ale výslech
                2) Neručím za úplně retardované odpovědi
                3) Těch otázek je 50, takže osobní gratulace všem, kteří se dostanou až na konec.

1) Co máš právě na sobě?
Kraťasy a tričko s logem naší školy. Šprttttt.

2) Jsi zamilovaná?
Každou chvílí! :D Ale doopravdy bych to nenazvala láskou, spíš zvětšenou náklonností.

3) Zažila jsi někdy už příšerný rozchod?
Nikdy, protože rozchod jsem zažila jenom jeden a ten byl takový vzájemný.

4) Kolik měříš?
Och, moje "oblíbená" otázka. Měřím 180 cm, takže jsem hodně vysoká a vážně nesnáším, když se mě na tuhle otázku někdo ptá. Ale co, zvykla jsem si.

5) Kolik vážíš?
Ještě lepší! Neříká se, že dáma svoji váhu nikdy neprozrazuje? No, dáma možná, ale já Vám to klidně řeknu. Duševní příprava.... vážím něco kolem 70 kilo - plus mínus cosinus.

6) Máš nějaké tetování?
Ne, ale už asi dva roky mě drží představa relikvií smrti vzadu na krku.

7) Nějaký piercing?
Chraň Bůh, ne! To by mě rodiče a hlavně babičky umlátili k smrti...

8) OTP - one true pairing (seriálová/knížní dvojce)?
kniha - Hvězdy nám nepřály - Hazel/Augustus
seriál - Game of Thrones - Jon Snow/Ygritte
9) Oblíbené seriály?
Sherlock, Game of Thrones, The Big Bang Theory, Shameless, The Walking Dead, Sex ve městě, Simpsonovi, Kdo přežije, Kouzla filmových maskérů (:D), Amazing race...
10) Oblíbená kapela?
Kabát, Škwor, Harlej, Metallica, Linkin park, Foo Fighters...
11) Co ti chybí?
Oh.. toho je, někdy si stěžuju na peníze, oblečení a někdy zase na zábavu nebo kluky. Teď zrovna by to byla ta první kategorie. :D

12) Oblíbená píseň
Momentálně teď žádnou nemám, poslouchám takové ty svoje starší oblíbence a to by bylo něco od Kabátů nebo Metallicy.
13) Kolik ti je?
17 a doufám, že ještě dlouho bude. Nějak se mi nechce být dospělá. :P

14) Znamení zvěrokruhu?
Býk. (14.5.)

15) Vlastnost, kterou by měl mít tvůj potenciální přítel?
Vždycky jsou to vlastnosti, takže: věrnost a dobrý smysl pro humor. 

16) Oblíbený citát nebo hláška?
Mám jich tuny a proto nikdy nedovedu vybrat jenom jednu....hmmm.....bingo
Alan Firmin | via Facebook

17) Oblíbený herec/herečka?
Sakriš já nikdy nemám jenom jednoho oblíbence! :D
Herci:              
                  
herečky:                               Tak tohle jsou vážení moji úplní favoriti! 
              ♂ Tom Felton, Jack Gleeson, Benedict Cumberbatch, Josh Hutcherson
              ♀ Jennifer Lawrence, Emma Watson, Rachel McAdams, Amanda Seyfried

18) Oblíbená barva?
Mám dvě a jsou úplně stejné jako oblíbené barvy Katniss a Peety - zelená & oranžová.
19)  Jak nahlas máš ráda puštěné písničky?
Vždycky nahlas až mi praskají ušní bubínky a sousedé žhaví telefony. :D
20)  Co děláš, když jsi smutná?
Snažím se jít mezi lidi, protože moje rodina i kamarádi mě vždycky rozesmějí. :)
21)  Jak dlouho se sprchuješ? 
20 minut a přes to nejede vlak.
22)  Jak dlouho ti trvá se ráno přichystat?
No, jelikož mám šílené vlasy a problematickou pleť, tak půl hodiny nejméně. :/ Já vím, já vím. #fiflenka
23)  Bila jsi se někdy?   
Nikdy a NIKDY to ani dělat nebudu!  
24) Nadchne tě...     
Skvělá zábava, překvapení, nové video od mého oblíbeného vloggera, když jsem v dobré partě, hezké počasí, cvičení, úspěch, když mi někdo koupí sám od sebe knihu a tak dále...
25) Vytočí tě...
Sestra, arogatní člověkové, nepříjemní prodavači, otravní rodiče s větou „Co bylo ve škole?“

•        •       •
Bože, tenhle šílený tag má padesát otázek?! No to na jeden zátah nedám.

•       •       •

26) Důvod, proč sis založila kanál na Youtube?
Nezaložila a ani nikdy nezaložím. :D
27) Fóbie?
Pavouci,výšky, motýli (není to sranda) a zombie apokalypsa

28) Kdy jsi naposledy brečela?
Víte, že já ani nevím? Jo vlastně vím, u sledování Zápisníku jedné lásky někdy minulý týden. 
29) Kdy jsi naposledy někomu řekla Miluji tě?
Doopravdy míněno před hodně dlouhou dobou.
30) Význam tvého jména na blogu?
Ehm no tak vzhledem k mé velké fantazii to znamená mé jméno. -_-
31) Kterou knihu jsi naposledy četla?
Dneska jsem dočetla Marcela ve skutečném světě od Francisca Storka. Úžasné! Určitě doporučuju.
32)  Jakou knihu momentálně čteš?
Právě teď čtu Střet králů od George R.R.Martina, což bude běh na dlouhou trať.

33) Jaký seriál jsi naposledy viděla?
Poslední díl 1.série Game of Thrones. #re-watching
34) Poslední osoba, se kterou jsi mluvila?
Sestra, která se právě vrátila z dlouhodobého výkrmného tábora u babičky. :D
35) Vztah mezi tebou a osobou, se kterou jsi mluvila?
Čistě sestersko-přátelsky-retardovaný.
36) Oblíbené jídlo?
Tak fajn a už jsem oficiálně naštvaná! Já si prostě neumím vybrat JEDNO, takže:
těstoviny, kuřecí maso, omáčky, pizza, sladké - bohužel

37) Které místo chceš navštívit?
Nová zéland, Amerika, Dominikánská republika, Čína, Švédsko, Dánsko, Francie, Maledivy...
38)  Poslední místo, které jsi navštívila?
Předevčírem to bylo město Klatovy a jinak na začátku prázdnin Tunisko.
39)  Máš "crush"?
Kromě herců a YouTuberů? Jeden by tu byl. :) Možná dva.

40) Kdy jsi naposled někoho políbila?
Přesně před měsícem a půl.
41) Koho jsi naposledy urazila?
Jako vážně hodně nebo ze srandy? Já obecně vážně lidi neurážím, ale jinak je pošťuchuju pořád, takže to asi bude každá osoba, která se mnou dneska přišla do styku tj: sestra, máma, babička a bratranci. :D
42) Oblíbená příchuť nebo sladkost?
Miluju čokoládu a všechno čokoládové. Jenom škoda, že to nesmím. :/
43) Na jaký hudební nástroj hraješ?
Na flétnu a tenhle rok budu absolvovat, čehož se neskutečně děsím, protože jsem šílená trémistka.
44) Oblíbený šperk?
Mám tak trochu úchylku na podivné prsteny, takže teď to bude můj nový prstýnek s křídly. Jinak je to permanentně můj náhrdelník s relikviemi smrti. ♥
45)  Poslední sport, který jsi hrála?
Dneska ráno jsem cvičila, počítá se to?
46)  Poslední píseň, kterou jsi zpívala?
Naprosto netuším. Vážně.

47) Oblíbený rozběh konverzace?
Čauky mňauky, jak se máš? :D
48) Použila jsi ho někdy?
K úděsu mých přátel - pořád.
49) Kdy jsi byla s někým naposledy venku?
Předevčírem s kamarádkou. :)
50) Koho označíš?
Poslední! Jéééj. Tímto označuji Tebe: Erný, Snow Fairy a Maruška. 3:)

9 komentářů:

  1. Haha, boží tag :D
    Sherlock a Game of Thrones jsou úžasný seriály, hrozně potřebuju další sérii!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc a přesně! :) I když teda Sherlocka potřebuju víc, protože ta 3.série. ♥

      Vymazat
  2. Vytočí tě... naprosto souhlasím! :D super tag, možná ho na blogu taky udělám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho udělej taky a pošli mi potom odkaz, ráda si ho přečtu. ;)

      Vymazat
  3. Whát? ty chceš úplně stejné tetování jako já? Děláš si srandu? Tak na to půjdeme spolu!!!
    zabiju tě, vážně. Asi natočím video, protože se mi nechce všechno kopírovat a když to natočím, možná se to lidem bude víc líbit? Já fakt netuším, ale jo, nějak mě nadchlo točení. (I když to vůbec neumím, pšššt.)
    né, tak já ti tímto moc děkuji, že zase nebudu stíhat absolutně nic, děkuju moc! -__- :P
    ale to s tím tetováním myslím vážně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cože? Jako fakt úplně stejný? :D Super! :) A zrovna u tebe by se mi určitě líbilo video, protože ty jsou nejlepší. :) Už se těším na odpovědi. 3:D

      Vymazat
  4. Ahoj, je to zajímavý tag a asi ho napíšu na svůj blog. :) Narazila jsem na tvůj blog a rozhodně si jdu přečíst další články:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuju moc! A až ho napíšeš, ho'd mi sem odkaz a já si ho ráda přečtu. ;)

      Vymazat
  5. Víš, jakou mám radost, že konečně někdo jede Kabáty? To už se v našem věku moc nenajde! :DD
    Taky si pamatuju, jak jsem to plnila, a byl to děs, vypsat o sobě padesát věcí :DD

    OdpovědětVymazat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.