pondělí 21. července 2014

#zijuknihu - Tygrovo prokletí

Geniální nápad od vždy projektově naladěné laurdes.


Už když jsem se upisovala tomuhle letnímu projektu, věděla jsem, kterou knížku že to prožiju. Využila jsem své dovolené v Tunisu a na vlastní kůži jsem si vyzkoušela pár scén z Tygrova prokletí. Kdo tenhle první díl série Tygří sága nezná, odkazuji ho na všemocný Goodreads.


Varování: Nezaručuji nepředávkování se hashtagy a doufám, že pochopíte, že tenhle článek je až nezdravě ironický.

#letimalebohuzelnesoukromymtryskacem, #bezKadama, #voblacich
Jak to tak vidím, budete muset moje příspěvky do tohohle projektu brát s nadhledem. Totiž, sice jsem jako Kelsey letěla, ale
1) 2,5 hodiny do Tunisu a ne přes noc do Indie.
2) Společnost mi rozhodně nedělal pan Kadam, ale maximálně tak unaveně se usmívající letuška.
3) Žádného tygra jsme nepřeváželi.... alespoň myslím.

#doufamzevRenovesidletovypadalopodobne, #fontanavetvarulotosu
Jako interiér Renova sídla jsem zvolila vstupní halu našeho hotelu. Když jsme v noci přijeli do hotelu, tak na mě úplně dýchla arabská atmosféra. A hned potom cigaretový odér, protože to rozhodně nebyl nekuřácký hotel.

#chillubazenu, #prosimatsemitaknizkanenamoci
 Sice mi tam chyběl Ren, Kišan i kouzelné mango, ale bazén je bazén. Na druhou stranu já jsem tam měla animátory a tátu, který mě pravidelně zásoboval pomerančovým džusem. No co víc si přát?

2 komentáře:

  1. Tak nějak se mi zdá, že do toho projektu se nemám šanci dostat, nebo to bude z 0,001% té knížce podobné, ale budu co nejoriginálnější, akorát musím přijít na to, jakouk knížku prožiju. ^^ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :DD to musíš zkusit! Ono je to ale dost těžké nějakou knížku takhle prožít, chybí mi kulisy. :/

      Vymazat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.