sobota 5. července 2014

Měsíční chvástačka - červen 2014

                           Mesačná neboli Měsíční chvástačka je měsíční meme, které vymyslela Judit.
  Když čtete tenhle článek, tak už se pravděpodobně válím někde na pláži, takže je to první a polsední článek za těch 11 dnů mé plánované nepřítomnosti. Samozřejmě jako vždy jsem nestihla přednastavit více článků... Ale teď už k neočekávaně knihonabitému měsíci červnu.



Přečetla jsem
Ohavná pila od Lemonyho Snicketa - 210 stran
(Ne)obyčejný kluk od R.J.Palaciové - 320 stran
[game] od Anderse de la Motte - 360 stran
Dávná kletba od Marianne Curleyové - 352 stran

Za červen jsem přečetla sečteno a podtrženo 1242 stran!

Právě čtu
Daň peklu od Holly Blackové

•     •     •



Koupené knihy
Konečně, konečně, konečně jsem sehnala většinu série Řada nešťastných příhod od Lemonyho Snicketa. Jak možná víte, tak tahle série je spolu s Harry Potterem moje úplně nejoblíbenější a já jsem šíleně šťastná, že ji mám konečně doma. Sice mi ještě chybí třetí díl, ale ten už mám také vyhlédnutý. A šíleně šťastná jsem hlavně proto, že tahle série je už beznadějně vyprodaná a já ji sháněla po všech čertech snad dva roky (něco jako Madeleine a její Filmová řada :D ). Nakonec mi paradoxně pomohl Facebook a stránka na něm - BAZAR KNIH. Takže pokud sháníte něco, co už dávno nemají na pultech knihkupectví jako „žhavé novinky“ nebo chcete naopak ušetřit a koupit si nějakou novinku jednou čtenou, tak doporučuju tuhle stránku. :) Toto není reklama.


Dávnou kletbu od Marianne Curleyové už jsem přečetla, zklamala mě a recenzi na ní chystám, jen co se vrátím z dovolené a všechny věci na blogu dám do pořádku. Jestli zůstanu od Gayle Formanové jsem „ukradla“ z knihovny mámě, která ji měla zastrčenou v nějakém tmavém koutku a ani si nevšimla, když zmizela. Měla bych se stydět! :D Je toho teď plno, určitě víte, že se chystá film If i stay, takže tahle kniha je v mém seznamu na léto, abych si ji pak rovnou mohla jít vychutnat na filmovém plátně.


Darované knihy
    Nákup v Levných knihách už jsem zmiňovala v Týdenním věštci, takže pro vás asi tyhle čtyři knihy nebudou žádnou novinkou. Koupila jsem si dvě knihy z Filmové řady a to - Markétu Lazarovou od Vladislava Vančury a Kartouzu parmskou od Stendhala v domnění, že je máme v povinné četbě. Ne, k mé hrůze tam nejsou, takže... si je možná někdy přečtu sama od sebe.

Druhou dvojicí z Levných knih jsou Ready player one od Ernesta Clinea a Airnet od Geoffa Rymana. Obě jsem si koupila jen díky doporučení nebo v případě Airnetu ukázání ve videu. Obě bych si chtěla přečíst v létě, takže uvidíme, uvidíme.


Koupená & vyhraná kniha
Vyhranou knihou minulého měsíce (zapomněla jsem ji úkazat v minulé chvástačce) je životopis Pavla Horvátha, což jestli nevíte je záložník FC Viktorie Plzeň. Vyhrály jsme ji ještě spolu s dalšími věcmi z Fanshopu díky tomu, že jsme si koupili Viktoriána (=bulletin Viktorie Plzeň) a dílem štěstěny jsme byli vylosováni. Teď trochu odbočím, ale moje sestra si šla na trávník převzít cenu a celou dobu pak básnila o tom, že to byl její sen stát tam, kde hraje Viktorka. :D Další knihou je mnou koupená Etiketa & špionáž od Gail Carrigerové, což je kniha, kterou jsem měla vyhlédlou už hrozně dlouho a úplně jsem se zamilovala do toho názvu. Bohužel jsem se ještě ten den, kdy jsem ji dostala, začetla do první kapitoly avůbec mě to nechytlo, tak doufám, že nebudu zklamaná.



Dárek za vysvědčení
Ještě včera jsem si myslela, že žádný dárek za vysvědčení nedostanu, ale nakonec mě rodiče překvapili tím, že mě vzali do Kanzelsbergera a řekli větu, kterou vážně nesnáším.: „Jenom jednu.“ V tu chvíli jsem se rychlostí blesku vydala k mému oblíbenému oddělení, ale najednou jsem vůbec nevěděla, jakou si vybrat a jenom jsem tak zmateně těkala po obchodě. Znáte to taky? Vždycky mívám takový ten vnitřní seznam, ale jako by se mi vykouřil z hlavy... no, ještě že jsem tam zahlédla [buzz] - 2.díl série od Anderse de la Motte. Rychle jsem ho popadla a nechala ho zaplatit mými v té době už rozladěnými rodiči.




      ČERVEN 2014
Pamatujete, jak jsem v minulé chvástačce tvrdila, že v červnu si nic nekoupím? Ehm, s 15 novými knihami jsem si nevedla moc dobře, co? :D Ale teď už doopravdy, prázdniny budou hodně chudé, protože si chci nejdřív dočíst všechno, co mi leží doma a přeci jenom nejsme milionáři, jak stále slyším doma. Takže v příští chvástačce uvidíme, nebo.. spíš neuvidíme.

9 komentářů:

  1. Týjo! Opravdu moc pěkné kousky. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak Řadu nešťastných příhod ti závidím. Zatím jsem četla jen první díl, ale to jen kvůli tomu, že jsem líná si v knihovně zajít do dětského oddělení - vždycky když tam jsem, tak zapomenu, že chci jít do dětského. Ale už mi to v hlavě hlodá často, takže se snad k dalším dílům dopracuji. :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to příště nesmíš zapomenout, ta série je... ♥.

      Vymazat
  3. To je ale knih! :) Etiketu a špionáž ti závidím. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné knihy :) s Etiketou souhlasím já přečetla první dvě kapitoly a strašně mě to nebavilo a to jsem se na to tak těšila :)) snad tě to chytne :)

    OdpovědětVymazat
  5. ¨To je ale hromada! Řadu nešťastných příhod mám taky moc ráda, ale od koupě mě odrazuje ten počet dílů...nějak na to nemám peníze :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ani mi to nepřipomínej, mít takhle celou sérii dalo mojí peněžence dost zabrat. :P

      Vymazat
  6. Krásne kúsky 8)
    Etiketu by som veľmi chcela čítať 8)
    Buzz mám aj s 1. dielom už doma, zatial sa mi 1tka páči, podobá sa to knihe Erebos, je to super 8)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.