úterý 17. června 2014

Týdenní věštec {kino, seriály a spousta nemocí}

Týdenního věštce jsem kupodivu vymyslela já a v téhle týdenní rubrice se s Vámi budu dělit o pikantnosti zážitky ze svého týdne.


 ZE SVĚTA
O tomhle týdnu toho nemám zase tolik co říct, a to z jednoho důvodu: už jsem dva dny nemocná, a tak se vyhýbám styku s lidskou civilizací. Ne protože bych snad nechtěla, ale protože pohled na mě teď musí vzbuzovat veřejné pohoršení. Přeci jenom.... kdo by se chtěl dívat na odulého kapustňáka, hm? :D Naštěstí jsem o víkendu ještě nemocná nebyla, a tak jsem si mohla jít do kina vychutnat Hvězdy nám nepřály.

KULTURNÍ OKÉNKO
Ano, vím, že o tomhle filmu mluví snad každý bloger, ale je to prostě proto, že tenhle film si to zaslouží. Celý pátek (co pátek! týden!) jsem se na něj těšila tak moc, že jsem si ještě před kinem udělala re-reading knihy. Znáte to, abych pak mohla se zatajeným dechem čekat, až bude ve filmu něco jinak. :D Samozřejmě se tam takové momenty našly, ale jednoznačně převládala TA pravá atmosféra. Na druhou stranu jsem si  z filmu  neodnesla  jen dva plakátky, kupodivu suché oči a jeden velký filmový zážitek, přinesla jsem si i trauma. Má skvěláúžasnádokonalá kamarádka nám totiž vybrala místa mezi dvěma dvojsedačkami. Myslím, že to nepotřebuje komentář...

SPOLEČENSKÁ RUBRIKA
   Už za třináct dní vyrážíme na dovolenou, a tak jsem konečně přemluvila mamku, abychom jeli nakupovat. Původně to samozřejmě měl být jen nákup oblečení a bot, ale já jako správná dcera-manipulátorka jsem ji "náhodou" vzala i do Levných knih. Už jsem měla předem vyhlédlé dvě knihy - Airnet od Geoffa Rymana a Ready player one od Ernesta Clina. Airnet zminěl jeden knižní booktuber ve videu a mě hrozně zaujal námět a na RPO mě zase nalákala Verunka z Knižního přátelství.

Z DOMOVA
  Během posledních týdnů jsem toho přečetla celkem hodně, takže budou určitě  brzy recenze. (Ne)obyčejný kluk byl úžasný!

 Tahle knížka má šílenou obálku, celý obsah je šílený a já ji mám taky šíleně ráda. Vždycky si ji ráda přečtu, když potřebuji rozesmát nebo zlepšit den.

 Robert Fulghum je zatím jediný autor z naší (teď už bývalé) povinné četby, jehož knížku jsem si přečetla zcela dobrovolně a úplně bez nátlaku jsem se pustila i do dalších jeho knih.


  Můj oblíbený citát: „Některá nekonečna jsou větší než jiná nekonečna.“

 Má nesehnatelná série PŘED balíčkem z jednoho bazaru.

téměř kompletní nesehnatelná série PO otevření balíčku.

  Debutovou knihu od Anderse de la Motte, kterou jsem si přivezla podepsanou z veletrhu jsem nemohla dlouho nechat ležet na poličce nepřečtenou. Dočetla jsem ji minulou středu a..... bylo to skvělé!

ZE SVĚTA FILMU SERIÁLŮ
  
 Jelikož jsem na smrt nemocná (:D) tak si toho musím užít co nejvíc. Bohužel mám omezené působiště na náš byt, takže žádné velké dobrodružství se nekonalo. Místo toho jsem si pustila poslední díl 3.série Sherlocka a ještě teď jsem z toho úplně na větvi. Myslím, že mi to bude pár dní trvat, než si z tohohle dílu urovnám myšlenky.

  Přepadla mě i chvilka sentimentu a podívala jsem se na pár dílů Čarodějek školou povinných, což byla a je moje srdeční záležitost.

 
To nejlepší na konec se říká, že? Kdo sleduje Game of Thrones tak jistě ví, o čem to tu mluvím. Poslední díl 4.série byl na infarkt! Dopředu jsem sice věděla, kdo umře (díky nejmenovaný YouTubere), ale překvapilo mě stejně jako ostatní, že se TO stalo už v tomhle díle. Teda, ne to, ale TY - bylo jich víc, nečekaně.

Mějte se krásně a doufám, že si všichni užíváte předposlední školní týden živí a zdraví.

12 komentářů:

  1. Skvělé tipy, rady, seriály! Skvělý článek! Ps: Ready Player One vypadá hodně zajímavě, rozhodně si ji přidám na seznam, co si přečíst. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, moc si toho vážím! :) Na Ready Player One se hodně těším a navíc za 39 Kč, neber to. :)

      Vymazat
  2. Ready Player One si chci taky pořídit a neuvěřitelně moc se těším až se do knihy pustím :) Od Roberta Fulghuma si chci teď něco přečíst. Z posledního dílu Sherlocka jsem byla taky paf a těším se až bude 4.série. Už aby to bylo! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dřív jsem o ní vůbec neslyšela, ale teď jako by povstávala - hodně lidí o ní mluví. ;) Ten Sherlock mě stejně jako GOT jednou zabije. :D

      Vymazat
  3. Spoilery nesnáším! :D A hlavně nesnáším spoilery ke Hře o trůny, protože v poslední době je jich všude hrozně moc :(
    „Některá nekonečna jsou větší než jiná nekonečna.“ - tu větu miluju ♥ A když ji hrdinové říkali ve filmu, fakt jsem se neudržela a rozbrečela jsem se, přišlo mi to hrozné dojemné, nefér... ♥
    Jinak ty jahody musely být báječné, hned bych si taky dala!! :)
    Jo a ty plakáty k Hvězdy nám nepřály jsou totálně nádherné, normálně Ti je závidím! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je jich hrozně moc.. už kvůli ním radši ani nechodím na tumblr. :D Byl to vážně úžasný film, mám na něj samé skvělé vzpomínky a už se šíleně těším, až si ho koupím na DVD. :) Děkuju a děkuju za milý komentář.

      Vymazat
  4. Také sleduju Game of thrones, ale ještě jsem ty poslední díly nestihla. Slyšela jsem, že zemře několik postav, tak jsem velmi zvědavá. Jinak knihu Kartouza parmská je také v mé knihovničce. Pořídila jsem si ji v Levných knihách taky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No být tebou , tak jsem napnutá jako kšandy. ;) Náhodička. :D

      Vymazat
  5. Hvězdy nám nepřály je vážně úžasná kniha! Film jsem zatím neviděla, ale prý je skvělý! A Game of Thrones! Ani mi nemluv! Mé oblíbené postavy umřely... opět! :/

    Nominovala jsem tě do Blogger tagu! :)
    Více zde: http://domika-books.blogspot.com/2014/06/blogger-tag.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Film je vážně skvělý! :) Přesně a díky spoilerům vím, že mi ještě minimálně jedna umře. :P Jinak děkuju moc, sice jsem už nominována byla, ale proč neudělat druhý díl. ;)

      Vymazat
  6. Dúfam, že skoro vyzdravieš a užiješ si dovolenku. Games of Thrones by som aj začala pozerať, ale najprv chcem prečítať knihy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, naštěstí už jsem schopná normálně fungovat. :) Já právě teď trochu lituju, že jsem si nejdřív nepřečetla knihy, protože když první vidím film/seriál, tak si pamatuju spíš tu zfilmovanou podobu. :/

      Vymazat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.