neděle 29. června 2014

Blogger TAG no.2

Jak jinak než virální tag opět pokračuje!
   Blogger tagu jsem se zúčastnila cca před týdnem a dnes přidávám tedy v pořadí už druhý příspěvek, protože mě označila Domika z Knižního světa. Ještě jednou Ti moc děkuju. :) 
  
(Poupravená) pravidla:
• Pověz o sobě 10 věcí.
•Odpověz na 10 otázek bloggerky, která tě nominovala

Jestli chcete vědět, proč jsou poupravená a proč mi tam tolik bodů chybí, tak mrkněte na minulý tag, kde to všechno píšu.

Otázky od Domiky

Facebook1. Oblíbená série/kniha a proč? Co se vám na této knize tolik líbí?

K smrti zbožňuju svě série - Harryho Pottera a Řadu nešťastných příhod. Jsou to knihy, které můžu číst kdy chci a nikdy mě neomrzí. Jejich autoři jsou navíc lidé s úžasným osobitým stylem, který se nezapomíná a který jsem si zamilovala. 

2. Autor, od kterého byste četli i nákupni seznam. Proč zrovna on?

Hahá volná citace z Hvězdy nám nepřály, že? No, myslím, že už jsem odpověděla v minulé otázce, protože jsem si otázky nepřečetla dopředu.

3. Co se chystáte dělat o prázdninách?

Titanic | via TumblrOu, tyhle prázdniny budou legen.....dární! Za pár dní odlétám s rodinou do Tunisu, hned jak se vrátím, tak mám narozeninovou oslavu. Hned potom v pondělí jsem pozvaná na blogerský piknik v Plzni a na konci toho týdne jdu ještě na jeden hudební festival. Na zbytek měsíce ještě nemám přesný harmonogram (:D), ale plánuju určitě číst, blogovat, udělat soutěž (!), chodit ven s kamarády a dál takovou tu klasiku, kterou plánuje snad každý. Jednoduše si chci užít  tohle léto na 100% a nesedět celé dny doma s knížkou. Protože jak řekla laurdes, je úžasné zažívat dobrodružství prostřednictvím knihy, ale mnohem lepší je to sám zažít. :)

4. Nejdivnější místo, kde jste četli knihu?

http://www.wattpad.com/31026090-always-kiss-me-goodnight-c-h-a-p-t-e-r-11 Asi jsem divná, ale čtu knihy jen na obyčejných místech. Žádné vzrušující místo na čtení jsem asi vážně ještě nepoužila, protože si nedokážu číst všude a hlavně na to potřebuju mít klid. Protože pochybuju, že bych byla v klidu, kdybych si četla třeba v bazénu na matračce. :D

5. Nejoblíbenější hláška z knihy? Jaká? Z které? Proč? :)

Nedávno jsem dočetla (Ne)obyčejného kluka, ve kterém bylo spoustu skvělých myšlenek, stejně tak i v Hvězdy nám nepřály nebo Hře o trůny. Je těžké si vybrat jednu, ale dnes jsme rozečetla Daň peklu od Holly Blackové a tam je na konci takový citát, který mě.... dostal:

„Lepší vládnout peklu, než sloužit nebi.“
                           - JOHN MILTON

 6. Kdybyste mohli jít na rande s jakýmkoliv hrdinou z knihy... s kým byste šli a proč? Kam byste šli? :)

Untitled
Ohohó! V minulém tagu jsem dávala dohromady své potencionální manžely. Tady bych si ale vybrala někoho, kdo do těch manželů nepatřil. Draca Malfoye z Harryho Pottera. A proč? Protože mě zaujala jeho osobnost jak v knize, tak i to, jak byl ztvárněn Tomem Feltonem na filmovém plátně. No dobře, ideálně bych šla radši někam s Tomem Feltonem. :D A kam? Kamkoliv!

7.  Jaký názor máte na povinnou četbu (ve škole)? Jaké knihy byste nejraději vyměnili a proč?

Víte, já nensáším, když mi někdo „přikazuje“, co mám číst. Proto se nikdy neúčastním žádných společných blogerských maratonů a ani nemám ráda povinnou četbu. Já vím, že v ní jsou knihy, které za přečtení stojí, jsou úžasné a nemůžou za to, že jsou to na „tom seznamu“, ale mně se do nich zkrátka nechce. (A to mám do konce prázdnin přečíst 5 knih...). Já si nedovolím říct, jakou bych vyměnila, když jsem (skoro) nic ještě z toho seznamu nečetla, já vím, jsem ostuda. Já bych spíš jen přidala něco více současného. Co třeba Irvinga, Fulghuma atd.? Ti by nebyli? ;)

Unfortunate events - Tumblr8. Jmenujte pět knih, které byste zachránili z hořícího domu.

No to snad ne, takovéhle otázky prostě ne. Zdržuji se hlasování! Protože vzhledem k tomu, že už jenom Harry Potter má sedm dílů a Řada nešťastných příhod 13, tak je to nemožný výběr... A to ani nepočítám mé další oblíbené. Takovéhle otázky mě vždycky ničí, zkrátka si nedokážu vybrat.

9.  Jaro x Léto x Podzim x Zima

Love summerTady přímo nevím, jak je to myšleno. Hmmm, asi to vezmu z obou hledisek. Miluju léto a jaro, tak nějak mám ráda podzim, ale jenom ten začínající, ne takový listopad, kdy už je všechno šedé a barvy nikde. Zimu mám ráda, když je sníh, jinak je to utrpení, protože je zima a ještě je všude bláto a holé stromy. Brrr, díky nechci, teď je naštěstí léto. Co se týče čtení, tak nejvíc toho přečtu asi v létě a v zimě, protože jsou nejdelší prázdniny a já se nemusím učit do školy. Takže teď dokud to jde, čtu ostošest.

10. Nejhorší kniha, jako jste kdy četli

Tak přesně na tuhle otázku jsem odpovídala v minulém tagu, ale tak proč své rozhořčení nezopakovat, že. :) Nejhorší tři knihy, co jsem kdy četla a co už nechci v životě otevřít byly - Jsem zlomená od Tahereh Mafi, Ptačí zpěv od Meagan Spooner a Reset od Amy Tintery. Víc k nim už nic, jinak bych byla nezastavitelná.

5 komentářů:

  1. Děkuji za krásné odpovědi :D :) Citát od Johna Miltona je skvělý! No, a samozřejmě... Tom... aaaa :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za nominaci a Tom Felton, no prostě nemám slov. :D

      Vymazat
  2. Skvělý článek! Na Zlomenou se chystám a jsem hodně zvědavá. Ptačí zpěv mě moc nezaujal anotací a ani obálkou. Jsem asi vážně divná :D Reset jsem četla a byl to průměr. Nic světoborného, kdybych ho nečetla o nic nepřijdu. Ten citát je skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :) Možná se ti Jsem zlomená líbit bude, ale na mě už to bylo moc naivní a celkově se mi to vůbec nelíbilo. YA už rozhodně neholduju tolik jako dřív, ale tak většině YA zapálených lidí se to líbilo. :)

      Vymazat
  3. Jsi hrozně hrozně moc milá!!! :-)
    Titanic - vit GIF, ah, Jack ♥♥♥♥
    Tunis- to se máš!! Já zjišťuju, že oproti ostatním jsem takhle v zahraničí skoro nikde nebyla :( :D
    Plzeňský sraz- strašně jsem na něho chtěla jet, ale bohužel nemůžu, protože se mi to kryje s doktorem a je to hodně daleko, ach jo :( moc mě to mrzí :( ráda bych Tě poznala!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.