sobota 10. května 2014

On My Wishlist - 36.

  
Meme z dílny Book Chick City. Jeho cílem je každou sobotu zveřejnit knihu nebo knihy, které bychom si chtěli koupit. Mohou to být knihy starší i novější nebo knihy, které teprve vyjdou. 



THRILLER


Zmizelá od Gillian Flynnové

Zdálo se to jako ideální manželství. Zdání ale může vražedně klamat…

Amy Dunnová zmizela v den pátého výročí svatby. Nick, její muž, byl po sérii nalezených důkazů obviněn z vraždy své ženy. Nick prohlašuje, že nic nespáchal, Amyini přátelé a zápisky v jejím deníku tvrdí opak. Kdo má pravdu? Jak ji poznat? A pokud je Nick nevinný, kam se poděla Amy?

Psychothriller, který se stal kultem i fenoménem…







Od téhle autorky vyšly ještě dvě knihy - Temné kouty a Ostré předměty. Původně jsem sem chtěla dát všechny tři, ale... po zhlédnutí traileru ke zmiňovaným dvoum jsem od svého nápadu upustila, protože už ten trailer mě dokázal dost vyděsit, takže bych na knížky stejně neměla jak se říká „koule“.

ROMANTIKA

Zápisník jedné lásky od Nicholase Sparkse

Poutavý milostný příběh se odehrává roku 1946 v Jižní Karolíně. Jedenatřicetiletý Noah Caulhoun, válečný veterán z amerického Jihu, se po druhé světové válce vrací domů, aby začal nový život a obnovil zašlou krásu starého venkovského domu na plantáži. I když mu práce přináší uspokojení, stále ho rozechvívá vzpomínka na krásnou Allie, s níž se setkal před čtrnácti lety a kterou miloval hlubokou a upřímnou láskou.
Přestože se mu nepodařilo dívku znovu najít, nemůže zapomenout na jejich společně strávené léto. Pomalu se smiřuje s tím, že bude do konce života pouze vzpomínat, když se jeho milovaná náhle vrací do města, aby se s ním setkala naposledy...







 
Nicholas Sparks je legendou mezi romantickými knihami, o tom nemůže být pochyb. Už celkem dlouho kolem Zápisníku chodím v knihkupectví, tak že bych se ho taky uráčila koupit? Film jsem neviděla, každopádně si ho nechám až po knize.

 Nekonečná láska od Scotta Spencera
Nekonečná láska Nekonečná láska vyšla poprvé před třemi desítkami let a ze svého autora udělala „současného amerického mistra milostného příběhu“. Román, kterého se prodaly více než dva miliony výtisků a byl přeložen do více než dvaceti jazyků, líčí strhující příběh vášně a posedlosti dvou mladých lidí. Ačkoli podle něj byl natočen už jeden film a chystá se další, kniha, která je mnohem působivější, v českém jazyce vychází poprvé.










 Dnes je těch romanťáren trochu víc, že? :D Nekonečnou lásku v jednom ze svých videí zmiňovala Rodaw a já jsem se tudíž trochu pídila a zjistila jsem, že by se mi mohla líbit. Jak už plyne z anotace, je na ní natočený film, který jsem (jak jinak) neviděla a chtěla bych se na něj opět podívat až po knížce.

FITNESS

Když běhá žena od Alexandry Heminsley

Když běhá žena
Tahle knížka o běhání dodá odvahu každé ženě, která by pro sebe chtěla něco udělat, ale v tělocvičnách se stydí, jóga ji nudí a na běhání si vždycky připadala moc tlustá, moc líná nebo moc neohrabaná... Autorka píše z vlastní zkušenosti: od neslavných začátků to dotáhla k pěti maratónům na dvou světadílech.












U téhle knížky to byla poměrně jasná volba. Ráda cvičím, ale to běhání... Vždycky si říkám, že půjdu, ale stejně nakonec nikdy nejdu. Tenhle rok jsem byla jenom jednou, což už mluví samo za sebe. Chtělo by to nějak „nakopnout“ a k tomu mi doufám pomůže tahle knížka.


Zdroje: bux.cz
             goodreads.com

3 komentáře:

  1. Zápisník jedné lásky jsem četla nedávno a knížku timůžu jenom doporučit je skvělá! :) A přečíst bych si chtěla i já Nekonečnou lásku :), to vypadá moc dobře :).

    OdpovědětVymazat
  2. Zápisník jedné lásky a Zmizelou bych taky ráda :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Zmizelou mam doma, tesim se az si najdu chvilku. Zapisnik jsem videla film a knizku radsi nechci nebo budu zase smutna :)

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O ODZNÁČKY A KNÍŽKU
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/04/velka-knizko-placickova-soutez.html

    OdpovědětVymazat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.