neděle 20. dubna 2014

Týdenní věštec {13. - 20.4. 2014}



         Týdenního věštce jsem kupodivu vymyslela já a v téhle týdenní rubrice se s Vámi budu dělit o pikantnosti zážitky ze svého týdne.




Z MÉHO BLOGERSKÉHO SVĚTA

   Minulý víkend se konečně uskutečnilo to, na co jsem tak dlouho čekala - dostala jsem svůj vlastní notebook. Chápu, že pro některé z Vás je to asi samozřejmost, ale mí rodiče zatvrzele zastávali názor, že ho dostanu až půjdu na vysokou. Naštěstí mám ještě prarodiče, kteří mi ho koupili, takže momentálně jsem šťastná jako blecha, protože budu mít jak víc prostoru pro blog, tak si nebudu muset dělat věci do školy na našem domácím vysluhujícím PC. No řekněte, není to svoboda moct si dát tapetu, jakou chcete a dělat si co chcete (s Mírou :D), aniž by Vám někdo dýchal za zády?
   A jelikož mám teď konečně svou vlastní blogerskou kancelář, tak se můžete těšit i na můj příspěvek do téhle rubriky od VeEee. Na fotce můžete vidět malou ochutnávku = Draco (ano, já si ho pojmenovala :D).

(M)UČENÍ AVE PRÁZDNINY
          Doufám, že všichni školou povinní se mnou budou souhlasit, když řeknu, že Velikonoční prázdniny přišly právě včas. Vážně, vážně, vážně jsem myslela, že ze školy dočista zešílím. Snažím se docela dost si udržet známky, takže jsem byla v poslední době s učením jedna ruka -> ostatně to bylo vidět i na blogu (což mě štvalo asi nejvíc). Ale díky Bohu, čtvrtletí je za mnou a s ním i čtvrtletní práce, které dopadly i přes mojí víkendovou snahu katastrofálně (myslím, že podle fotek chápete, že narážím na milou matematiku).

        
  JSEM SERIÁLOFIL
Za prázdniny jsem si dokázala vytvořit dvě nové závislosti. Rozkoukala jsem American Horror Story, což je naprosto psychicky narušený seriál, ale......líbí se mi :D Svůj ke svým. Druhým seriálem, ale mým oblíbenějším je seriál Shameless, na který jsem se začala dívat na popud kamarádky, která je z něj doslova "odvařená". Já jsem zatím u konce druhé série a řeknu Vám, že jestli někdo nevíte, na jaký seriál se začít dívat, usnadním Vám to: Shameless. Je to úplně něco jiného, než na co jsem se kdy dívala, tenhle seriál je drsný, realistický a většinou i ne moc "slušný", ale při každé epizodě se nad něčím zamyslím. Jednoduše ho nejde nemilovat. ;)

JDEME HRÁT O TRŮNY?
       Jsou prázdniny, což znamená čas na učení, abychom byli napřed čtení. Já jsem se už před nějakou dobou začetla do Hry o trůny a až dnes jsem se pročetla za polovinu (str. 495). Knížka se mi moc líbí, ale je pravda, že v některých částech mi přijde moc táhlá. Koneckonců jsem se ještě s takhle obsáhlou a složitou knížkou nesetkala. Ani celý Harry Potter od Rowlingové v sobě nemá tolik postav, kolik jsem zatím "potkala" ve Hře o trůny. Ostatně i sám autor píše, že: „... ďábel je v detailech. Kniha tohotu rozsahu má hodně svých ďáblů a kterýkoli z nich vás může kousnout, nedáte-li si pozor.“

Díky bohu autor připojil na konec knihy i dodatek se všemi rody, takže se v knize i v seriálu daleko líp orientuju. Už jsem se zmiňovala o tom, že sice čtu 1.díl knihy, ale dívám se při tom na 4.sérii seriálu? Logicky bych se asi dívat neměla, ale to bych neviděla, co se stalo v minulém díle seriálu. Nechci spoilerovat (i když toho bylo všude plno), ale jsem vážně jediná, kdo měl nejmenovanou postavu rád a bude mu chybět?
                                                       Instagram photo by @fandoms_are_fourever (What is a life without books?) | Statigram

FANDÍŠ, FANDÍM, FANDÍME
    Fotbalová sezóna za chvíli skončí, ale naší rodině jako by právě začala, což znamená, že jedeme na každý zápas, na který můžeme. Možná byste čekali, že se tam budu nudit, protože mě fotbal nikdy extra nebral, ale je rozdíl mezi tím, jestli se díváte na živo nebo v televizi. Když se dívám na fotbal v televizi, tak mám často problém s tím, abych do poločasu neusnula, ale na stadionu je to úplně něco jiného. Tam přímo cítíte tu atmosféru, hráči už nevypadají jako "malí mravenečci, co se honí za bílou kuličkou" a vůbec celkově je to podle mě zábava. Když už nic, tak se tam můžete jít vyřvat nebo jít se tam smát holkám, které fotbalu nevěnují ani špetičku pozornosti a místo toho celou dobu hypnotizují kluky na tribuně a snaží se je sbalit. :D Fotbal je zábava.


SVĚT KNIHY 2014

      Haleluja, konečně konečně konečně se podívám na veletrh Svět knihy 2014 v Praze. Chtěla jsem tam jet už ten minulý rok a ještě ten předminulý, ale nikdy to nevyšlo. Tenhle rok by to mělo vyjít, takže už se  moc těším, až se tam potkám s blogery, obhlédnu stánky, podívám se na nějaké programy, nakoupím kopu knížek a nechám si nějaké podepsat. Mně to zní jako super den, kdo jede taky? :)

4 komentáře:

  1. Tiež som ho mala rada. Teda v poslednej dobe ma fakt štval, ale bude mi chýbať...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně někdo! Byl to vážně ukázkový zmetek, ale prostě jsem ho měla ráda, hlavně to, jak ho úžasně zahrál Jack Gleeson. :)

      Vymazat
  2. Gratuluji k notebooku! Ten se vždycky hodí, co já bych dělala bez toho svého, to fakt nevím. Na seriály moc nekoukám, takže moc neposoudím, jestli máš dobrý výběr. :D A... Ano!! Taky jedu na Svět knihy! Už se strašně moc těším.. jen nevím, kde se kupujou lístky.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! No vidíš, na to jsem ještě nemyslela, kde koupím lístky. :D Jdeš taky v sobotu?

      Vymazat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.