pátek 4. dubna 2014

I´m obsessed with... - 19.

Meme z dílny Emily.L. Cílem je každý pátek come on, já vím že je neděle :D zveřejnit obsese, kterou může být libovolná věc, osoba, jídlo, kniha atd., spolu s krátkým informativním článkem. A protože mi přijde, že jsem "posedlá" hodně věcmi, tak jsem rozhodla zapojit.

                                                                   Sherlock

   Sherlockem teď nemyslím přímo knihy od světoznámého sira Arthura Conana Doyla, ale seriál, který byl vytvořen stanicí BBC.  Myslím, že víc ho ani představovat nemusím, protože je to takový trochu "mainstream" seriál.

   Hlavním důvodem, proč jsem si tenhle dokonalý seriál zamilovala je představitel Sherlocka Holmese - Benedict Cumberbatch. Nikdo jiný by ho takhle nezahrál, nikomu jinému by jeho role takhle nesedla,  nikoho jiného bych si takhle neoblíbila a u nikdo jiný by nemohl být součastí #johnlock. ON hraje Sherlocka perfektně!
Vlastně celkově je herecké obsazení hodně povedené. Do role dr. Watsona byl obsazen Martin Freeman a Jamese Moriartiho si střihnul Andrew Scott - ten je mojí druhou nejoblíbenější postavou, protože je to geniální psychopat (a těch není nikdy dost.) Nesmím zapomenout ani na Irene Adler v podání Lary Pulver.

 Na svět byly zatím vypuštěny 3 série a já jsem zatím zhlédla jen první dvě a o víkendu se pustím do té třetí. Před tím, než jsem se na Sherlocka začala dívat, jsem si myslela, že Hru o trůny nemůže nic trumfnout, ale Sherlock jí směle konkuruje. Doufám, že si nikdy nebudu muset vybrat "nejoblíbenější seriál", protože to by byla skutečná Sophiina volba. (:D)

 Je pro mě vážně těžké psát ohledně tohohle seriálu smysluplně, protože mi myšlenky přeskakují od jednoho k druhému a dát dohromady smysluplnou větu je pro mě zhola nemožné. Pokud si nejste jistí, zda se do tohohle seriálu pustit, tak neváhejte ani minutu, protože... to musíte vidět a pochopíte tu šílenou závislost, kterou vyvolává.
  
P.S. # Cumbercookieforever

P.P.S. Děkuju kamarádce, že mě do toho navezla a mám teď díky ní novou závislost.


                                      

2 komentáře:

  1. Absolútne tento seriál zbožňujem :3 Videla som ho už dvakrát (dva doely trikrát) a určite nie naposledy. Ben je dokonalý, Andrew tiež a vlastne všetci :D A ja mám podobnú dilemu ako ty, lebo ja sa zas neviem rozhodnuť, či je lepší Sherlock alebo Doctor Who :3
    Oh, a tretia séria je moja najobľúbenejšia, hlavne jej druhý diel <3

    OdpovědětVymazat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.