úterý 18. března 2014

Týdenní věštec {11. - 18.3. 2014}

        Týdenního věštce jsem kupodivu vymyslela já a v téhle týdenní rubrice se s Vámi budu dělit o pikantnosti zážitky ze svého týdne.

ZE SVĚTA

Ou, už je to 12 dní, co jste o mně neslyšeli. Celé tyhle skoro dva týdny se snažím pracovat ne na příspěvcích, ale spíše na designu a vůbec celkově už to chtělo tenhle rezivějící blog dát do kupy.  Taakže jsem změnila vzhled, se kterým jsem celkem spokojená. I když to nikdy nebude takové, jak jsem si to vysnila, protože proti mě stojí tři věci: mé žalostné znalosti grafiky & designu, počítač a můj vkus. :D No vážně, na co mi je "Informatika pro grafiky", když se s jedním vzhledem pro blog dělám více než týden?! Druhá vlna změn přijde brzy, takže se můžete těšit na nové věci...


 KNIHY
                                                 
 Celý dva uplynulý měsíc se u mě nesl ve znamení Odkazu dračích jezdců. Vážně si nemůžu stěžovat, Eldest je podle mě ještě lepší než Eragon, daleko vyzrálejší. Dočetla jsem ho v neděli a nemůžu jinak než mu dát plných 5 hvězdiček, protože tady totiž očividně neplatí status quo "druhé díly jsou horší než ty první".

Alagaësie a oficiálně mé další oblíbené místo...

Keep calm and go to Hogwarts.
                                                          

                                            

Tak když ji čte celý svět, tak proč ne já? Objednáno.

WINTER SPRING IS COMING
                                   
 Kromě narážky na blížící se jarní premiéru čtvrté sezóny Game of Thrones se opravdu nezadržitelně blíží i jaro. Dnes už jsem dokonce viděla kvést jeden strom v parku a tohle vážení je velice duchaplná fotka modré oblohy, nad kterou se může každý zahloubat po svém. (:D)

Sice jsem se celý víkend učila, ale našla jsem si chvilku a vyšla nachytat trochu slunce na zahradu. Už jsem totiž měla podezření, že se ze mě stává zombie. 
Prodám mozek. Zn. Poškozen logaritmy.

 
O víkendu (světe div se) jsem šla poprvé v roce 2014 běhat. Kdyby nebylo toho, že mě viděl můj učitel biologie, tak by to bylo fajn protažení. :D

+ KULTURNÍ PŘÍLOHA

Jeden z nejlepších čtvrtků - s kamarádkami jsme místo učení se vyrazily do kina na Vampýrskou akademii!( Myslím, že bych ještě mohla napsat filmovou recenzi). A všimli jste si? Čtvrtek 13. a Vampýrská akademie = osud.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.