neděle 19. ledna 2014

Jum Rope Challenge {NEknižní}



 

                                                     Projekt z fitness hlavy Nikki Finn. :)

  Jum Rope Challenge je 4. týdenní výzva, ve které tentokrát nepůjde o knížky (jak už mnozí z Vás pochopili z názvu), ale o skákání přes švihadlo. Vzhledem k tomu, že jsem se v posledním měsíci a něco dala znovu (a tentokrát to vidím dlouhodobě na cvičení), tak jsem se rohodla zúčastnit se téhle výzvy právě u mého vzoru - Nikki Finn.  Více zde.

   Favour at Books je sice blog o knihách, ale taky je to blog o mně a já bych Vám ráda výjimečně ukazovala něco z jiného soudku -  mého života a tady to je.

Máme sedm levelů a já se toho pokusím zvládnout, co nejvíce. Takže co mi držet palce, protože ten 7. level, jen se na něj podívejte! :D
 
 


Mé výsledky:

19.1. - 0 skoků

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.