neděle 3. listopadu 2013

Dlouhé zimní večery #2 - 4.

              Už podruhé je tu zimní (vánoční) atmosférou prosycený projekt od koho jiného než od Táni!

Dnešní téma zní: Zimní spánek

Manners  Myslím, že teď to zažíváme všichni. Venku je šedo, do ničeho se nám nechce a skoro celý den strávíme nicneděláním. Tak jsem si řekla STOP. Nehodlám takhle promrhat víkend. Včerejšek jsem strávila hlavně čtením, takže dneska mám volno a můžu se vrhnout na můj značně přeplněný program. Vážně nesnáším, jak jsou u nás doma všichni v podzimní depresi a jen koukají na bezduché pořady v televizi. Takže teď jsem si sedla k notebooku, pustila si písničky a řekla si: „Napíšu jeden článek, doufám, že stihnu celou recenzi na Reset a večer sem chci ještě hodit knižní chvilky." Prostě budu s touhle náladou v mlžném oparu bojovat, nesnáším, když potom přijdu do školy a zjistím, že jsem nejenže nic nedělala, ale ani se neučila. Takže tu taky mám na seznamu učení, hraní na flétnu, zhlédnout jednu epizodu seriálu Revenge, chci ještě jít s kamarádkou ven a poklábosit a nakonec chci jít ještě cvičit. Takže celkem přeplněný seznam, nemyslíte? Takže pokud máte stejný problém jako já, zatněte zuby a jde se něco dělat! Šup!
TEENAGER POST
  Nevím, jestli se tomu dá říkat přímo zimní spánek, protože je podzim, ale často mám takovéhle nálady i v zimě, takže k tomu tohle.

I have always wanted this, who else?  Jak si takhle dokola čtu název dnešního tematu „Zimní spánek", napadly mě tyhle dvě slova: hibernace a medvěd. :D Oboje je samozřejmě z biologie, to už mám z toho, jak se pořád učím. Říkám Vám, druhák je zabijácký! Každý den se učím na zhruba tři předměty, jsem poprvé v životě vzhůru dlouho noci, přicházím na chuť kafi (které mě spolehlivě udrží dlouho vzhůru, protože mám zvýšenou reakci kofein) a už toho mám dost a přeju si, aby konečně začaly zimní prázdniny a já měla konečně tři týdny vytouženého volna. To bude teprve zimní spánek! Úplně to vidím: cukroví, nové knihy, kakao a postel. No není to dokonalá kombinace? A když se k tomu přidá i lyžování a bruslení = klasické zimní aktivity, jsem šťastná a nějaká škola je v tu chvíli někde daleko zahrabaná v koutě mé mysli. Koneckonců do Vánoc je to ještě měsíc a půl, takže zatnout zuby, přetrpět tohle šílené zkouškové období a psaní čtvrtletek a těšíme se na Vánoce. :)

P.S. Proboha kdo už má nakoupené dárky? Já mám jeden. Jeden jediný a už pomalu začínám propadat panice! :D
P.P.S. Ať žije umění prokrastinace! My jedeme dál... ;)

                                                         Procrastinating

1 komentář:

  1. Článek na toto téma jsem psala včera a musela jsem se teď až usmát, kolik lidí myslí při slovech ,,zimní spánek" na medvěda :D! Já prokrastinuju pořád a vůbec mi to nevadí. Horší je, že to dělám bez toho, aniž bych cokoliv stíhala. Takže lenoším, ale nejenomže zanedbávám školu, povinnosti, ale i kamarády, filmy, čtení, psaní apod. :D To teprve nechápu! A obdivuji tě s tvým plným programem, to já bych nezvládla! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.