neděle 20. října 2013

Dlouhé zimní večery #2 - 2.

                 Už podruhé je tu zimní (vánoční) atmosférou prosycený projekt od koho jiného než od Táni!

 Dnešní téma zní: Vánoční seznam přání

Christmas Time /   „Milý Jěžíšku," tak vždycky začínal (nejen) můj dopis, do kterého jsem sepsala všechny své dětské touhy a svá přání. Už to budou tři roky, co takové dopisy nepíšu. Docela mě to mrzí, psaní Ježíškovi byla jedna z nejoblíbenějších činností mého předchozího života. Bohužel rodiče už dopis neseberou z ledničky a ráno s vážným výrazem nepronesou: „V noci tu byl Ježíšek. Podívej!" Teď už se na něj jen s divným výrazem podívají a říkají: „Co blbneš? Co chceš k Vánocům?". Co si budu nalhávat, je mi to líto, v tu chvíli mi nějak došlo, že Vánoce už nebudou nikdy jako dřív, už mě nikdy nebude čekat cinkání zvonečku poté, co se táta nenápadně vytratí na záchod, už nikdy Ježíšek neozdobí náš stromeček sám - teď ho zdobíme ráno na Štědrý den s rodiči, už nikdy mi rodiče nebudou nadávat, ať nejím ten salám, abych viděla zlaté prasátko. Co nadělám, věci se mění, nastal čas vytvořit nové tradice...

christmas, lights, photography, winter lights - inspiring picture on Favim.com  Jak už jsem psala výše, rodiče se mě teď ptají: „Co chceš k Vánocům?" A já mám každý rok připravený seznam věcí i s cenami, pečlivě propočítaný a pečlivě rozdělený mezi různé členy naší velké rodiny.  Každý rok se ale modlím za to, aby mě někdo překvapil a dal mi něco, o co bych si sama nemusela říct nebo v případě knih sama koupit (mamce už jsem pro jistotu kladla na srdce, že překvapením nemyslím křiklavě růžovou vestu). Letošní rok také doufám.*crossfingers*

Look at the stars, look how they shine for you. Má odpověď na „Co chceš k Vánocům?" :

• přála bych si čtečku, moc moc moc bych si ji přála
• knížky - sama jsem si je kupovala takže dostanu: Amy a Roger: Na cestě, Jsem zlomená, Nespoutaná, Železný král a Železná dcera, Srdce netvora, Leviatan a Paranormálové II., III.  
• doufám v nějaké oblečení, které jedeme nakupovat příští týden
• sprcháče, voňavky, deodoranty a zápisníky - neboli to, co dostanu od kamarádek (nepřipadá Vám že mi chtějí taktně naznačit že smrdím? :D)
  •vysněné překvapení
To bude asi tak všechno, musím Vám říct, že se na letošní nadílku moc těším. Sice už teď tak trochu panikařím, protože nemám absolutní tušení, co všem koupím a jak seženu všechnu tu spoustu peněz.. Nooo zkrátka doufám, že jako Ježíšek neselžu.

                                                     memories.

4 komentáře:

  1. Krásný článek :)) Já ho zrovna sepisuji.
    Já si raději překvapení nepřeji, jelikož znám naší rodinu. Překvapení=zklamání. A jako Ježíšek už radši šetřím od září. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, trochu se taky bojím, ale prostě mám ráda překvapení. :)

      Vymazat
  2. Já už taky Ježíškovi nepíšu :( :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.