pondělí 2. září 2013

Shrnutí Letní knižní výzvy

  Tuto letní výzvu vymyslela Zuzzi s Táňou.Všechno o tomhle projektu (pokud to ještě nevíte)se dozvíte zde . Věřila jsem si a hlavně jsem se minulé léto docela nudila, takže jsem si zadala přečíst:
                                                                       Seznam: 
1. Lola a kluk od vedle od Stephanie Perkins
2. Ptačí zpěv od Meagan Spooner
3. Prázdné místo od J.K. Rowling
4. Démon z Hex Hall od Rachel Hawkins
5. Jsem roztříštěná od Tahereh Mafi
6. Re-reading: Divergence od Veronicy Roth
7. Re-reading: Tygrovo prokletí od Colleen Houck
8. Erebos od Ursuly Poznanski
9. Mezi nebem a zemí - Setkání s duchem od Stacey Kade
10. Slepá vášeň od Meg Cabot
11. Rudá jako rubín od Kerstin Gier
12. Re-reading: Vampýrská akademie
13. Vzpomínáš si? od Meg Cabot
14. Re-reading: Harry Potter od J.K.Rowling
15. Nebezpečně krásný od Melissy Marr
16. Fifty shades darker od E.L. James
17. Luxus od Anny Godbersen
18. Závist od Anny Godbersen
19. Banka těl: Mladší od Lissy Price
20.Ahoj z nebe od Laurie Frankel
 
  Takže pokud jsem to přečetla správně, tak jsem stihla přečíst (jenom) 15 knih.
                                                   
 
 Jak to tak se mnou bývá, tak jsem si seznam nespočetněkrát pozměnila, ale nakonec jsem tak nějak přečetla všechny knížky, co jsem opravdu chtěla. Takže...
 
                                                       
   
 Jestli jsem se snažila? No to si pište! Četla jsem skoro pořád, i když přiznávám, že některé dny jsem vynechávala.  Ale i přesto jsem si udělala takovou svojí malou challenge a četla jsem na všech různých místech. Nevynechala jsem bazén (nezkoušet, riskantní :D), grilování, houpačku u babi, louku u domu, lavičku v parku, hrad ani opalovačku u koupaliště. Jelikož jsme nejeli na žádnou dovolenou, tak jsem nemohla vyzkoušet žádné jiné prostředí, což je sice trochu škoda, ale jenom doufám, že si to vynahradím příští týden až pojedeme se třídou na exkurzi do Chorvatska! Jupí!. :D Vážně se hrozně těším, protože pláž mi byla zatím odepřena.
 
 Co se týče statistiky, tak bych řekla, že nejlepší knížka, co jsem přes prázdniny četla byla Jsem roztříštěná od Tahereh Mafi. Recenzi bych chtěla napsat co nejdřív, protože ještě stále přemýšlím nad hodnocením. Přečetla jsem si totiž jednu recenzi na ní (tuším, že byla od Míši*) - dost kritickou a díky ní mi došly nějaké nesrovnalosti příběhu. No... uvidíme. Nejlepší romanťárnou léta byla bezpodmínečně Lola a kluk odvedle, mou recenzi na ni si můžete přečíst zde. Největším zklamáním naopak byl Ptačí zpěv od Meagan Spooner, mojí značně nakvašenou recenzi si můžete přečíst tady. A já nevím jak to říct, ale nijak nadšená jsem nebyla ani z Rudé jako rubín. Zkrátka mi připadalo, že se toho tam moc neděje. Budu si muset udělat re-reading.. :)

 A to se dostáváme k mým prázdninovým re-readingům. Na mé poměry jsem se do toho pustila docela ve velkém. Když nepočítám můj celoroční re-reading HP, tak jsem se v prázdninových horkých dnech pustila ještě do Vampýrské akademie (btw.co udělat předfilmový re-reading?), Tygrova prokletí (na které jsem si upravila názor k lepšímu) a do Divergence.

Kdybych měla letošní knižní léto zhodnotit, tak se mi poměrně vyvedlo. Knížky jsem měla prostě pořád u sebe! :D A tak by to měl mít snad každý knihomol. Jedinou stinnou stránkou bylo, že jsem jenom dočítala a skoro žádné nové kousky jsem si nenakupovala. Přeci jenom bylo by mi líto nechat je povalovat nepřečtené na poličce dlouho. Takže teď mám zoufale nabitý nákupní seznam, relativně dost peněz z brigády (ale dost není nikdy dost) a ještě víc energie, kterou jsem v létě načerpala, takže hurá do podzimu a dalšího knížního období!

P.S. Určitě potom mrkněte na FB blogu, kde v průběhu zítřka zveřejním takovou prázdninovou koláž.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.