neděle 22. září 2013

Let´s love weheartit - úvodní článek

   Kdo mě trochu zná nebo sem chodí jakž takž pravidelně, tak si mohl všimnout, že pořád melu o we♥it. Já ho totiž vážně zbožňuju, jsou tam obrázky, které mě pobaví, zvednou mi náladu, inspirují, které přímo vystihují mojí náladu a i takové, díky nimž si prostě něco uvědomím....

  Účet na téhle stránce jsem si založila víceměně náhodně a od té doby snad nemine den, kdy bych se tam neukázala. A protože se mi nechtělo zapojovat do meme Inspiration, tak jsem se rozhodla udělat si své vlastní.
 A pravidla? Žádná nejsou. :D No to přímo ne, ale protože jsem více či méně takový trochu chaotik, tak budu jak se znám přidávat příspěvky hodně náhodně. Chtěla bych ale přispět 2x týdně, jednou ve školním týdnu a jednou o víkendu.

Kdo by nevěděl, o co se jedná a chtě by to zjistit, tak se podívejte sem, založte si účet a můžete jet!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.