sobota 10. srpna 2013

On My Wishlist - 24.

   Meme z dílny Book Chick City. Jeho cílem je každou sobotu zveřejnit knihu nebo knihy, které bychom si chtěli koupit. Mohou to být knihy starší i novější nebo knihy, které teprve vyjdou. A dneska to budou knížky, které mě upoutali, když jsem brouzdala po zahraničních blozích. A bolestně jsem si uvědomila, jak velké množství knih mi uniká a jak málo se jich sem dostane. 
  A hlavně nezapomeňte na soutěž k 1.výročí blogu --> soutěž.

    Crewel & Altered by Gennifer Albin

    Crewel_FINAL_CVR Altered_FINAL_CVR

                      Goodreads                         Goodreads      

               A má posedlost s obálkami "s vodou" pokračuje.....

Surface & Landlocked by Tiffany Daun

                                                                        Goodreads                              Goodreads           

        Mind games by Kiersten White
 O téhle knížce jsem vůbec nevěděla, ostatně bych to do autorky Paranormálů vůbec neřekla. Ttailer vypadá vážně slibně.

Mind Games (Mind Games, #1)

                 Goodreads

 A našla jsem i jednu knihu, která mě vážně HODNĚ zaujala a potom jsem zjistila, že vyšla i u nás! Jupijajé. :D

 Návrat z temnoty od Liz Coley

Návrat z temnoty Pretty Girl-13
                                     Goodreads

                              
                        
Jenom doufám, že tam nebudou víly. Vím, nevypadá to, ale to bych už vážně nerozdýchala.
                                                         

2 komentáře:

  1. Návrat z temnoty vypadá super.

    Giveaway - http://beauty-of-pink.blogspot.cz/2013/08/1-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Návrat z temnoty bych si chtěla pořídit.. :)) Crewel & Altered by Gennifer Albin - Ty obálky jsou neuvěřitelné krásné! :))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.