pátek 2. srpna 2013

I´m obsessed with... - 17.

Meme z dílny Emily.L. Cílem je každý pátek zveřejnit obsese, kterou může být libovolná věc, osoba, jídlo, kniha atd., spolu s krátkým informativním článkem. A protože mi přijde, že jsem "posedlá" hodně věcmi, tak jsem rozhodla zapojit.

                  Vůně gumových věcí do vody
 Ne, vážně. Nehráblo mi. :) Tohle je taková ta obsese, kterou mám odmalička, ale časem jsem na ní zapomněla, protože léto trvá jen 3 měsíce a z toho svítí sluníčko slabé 2, takže si gumových věcí moc neužiju.
  Teď už k pointě, když jsem včera vytahovala matračku, že se opálím v bazénu, tak jsem si jako vždy trochu "šňupla". A úplně jsem viděla tu žárovku, jak se  mi rozsvítila nad hlavou - mám nový článek do mých obsesí. 3:) Některým lidem to smrdí, mě za smrdí líh a benzín. ALE tahle vůně gumových věcí do vody je božská, mám jí hrozně ráda a vždycky kdy nafukuju nějakou takovou věc (třeba kosatku mým bratrancům), tak si vždycky přivoním.

                                                 23 juin 
                                                       

1 komentář:

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.