pátek 26. července 2013

Smršť letních projektů - Blogtour + žvástání

              blog tour konečná verze 2  

Cool down on a hot summer day - Dig Dang!  Jak jste si všichni mohli všimnout, už více než týden jsem nic nepřidala. Přičítám to příšerným vedrům a.. zkrátka létu (a své lenosti v těchhle dnech). Minulé prázdniny jsem se docela nudila, doslova jsem "neměla do čeho píchnout", takže jsem si na tohle léto udělala velké plány, a to i s blogem. No.. a skončilo to tím, že teď skoro nebývám doma, pořád někde "lítám" nebo se opaluju na zahradě. Na čtení jsem sice nezanevřela, ale na blog ano. Bohužel, takže to tu teď v 38 stupňovém horku musím nějak oživit, protože venku to teda životem zrovna nepřekypuje, všichni se válí doma, protože je teď oslabená ozonová vrstva. Takže.. k jádru pudla, jsem teď doma a namísto toho abych zase něco dala cvičení, tak jsem sedla k počítači a i v plavkách se potící píšu tenhle "článek".
Untitled
Místo toho, abych psala recenze a dala "tvář svém projektu", který plánuju, jsem se rozhodla obesílat (čti klidně otravovat) autory s otázkámi do plánované zářijové Blogtour, kterou pořádá laurdes. Více se můžete dozvědět zde. A že je nás tam pěkná řádka, celých 30! To bude velké...;)

Původně jsem chtěla všechny moje pokroky v projektech směstnat do jednoho článku, ale tak nějak se to vyvrbilo do samostatných i s fotkami, takže se v následujících dnech můžete těšit.

inspiring-pictures.comTeď se jdu pokusit o napsání recenze na Démona z Hex Hall, které podle mého měla být hotová už před 14 dny, ale jak se říká, komu není rady, tomu není pomoci. Jsem nenapravitelná, ale když mě se v létě vůbec k počítači zasedávat nechce, ale co; blog, blogosféra a blogeři mi chybí, takže.. :)
    




P.S. Včera večer jsem zatoužila po znovu zhlédnutí Rozbřesku 2.části - chtěla jsem se zase trochu zasmát zpatlané tváři Renesmé jako dítěte. A nedávno jsem objevila tenhle obrázek na we♥it, byl by hřích, kdybch se s vámi nepodělila.. ;) (Sice není z posledního dílu, ale mě rozesmál.)
                                          25 HILARIOUS Harry Potter Comics! | Smosh

P.P.S. Omlouvám se všem, co milují Twilight, dnes mám nezvykle rýpavou náladu.

1 komentář:

  1. Tak ten poslední obrázek mi taky vykouzlil úsměv na tváři :D
    Pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.