pondělí 15. července 2013

Knižní chvilky - 12.

   Zdravím všechny v těchto teplých letních dnech! Jak jste si mohli všimnout, tak poslední dny nepřidávám a je to zas a zase kvůli mému počítači. Rodiče se totiž rozhodli koupit úplně nový a co se nestalo? Nejenže je tu windows 8, ale na internetu mi nejde otevřít Goodreads, Cooboo, weheartit, nejmenované pirátské stránky :D, ale hlavně mi to neukazuje obrázky! Což shrnutě zznamená, že recenze se mi teď budou psát velice těžko, když místo obrázků mi to ukazuje bílá místa a... celkově jsem se za posledních pár dní měla chu't se několikrát uškrtit.. 
    Fúúúú konec stěžování si na techniku a přejděme radši k tomu, jak si užívám letní volno! Mmm jak je to slovo? Božsky? :D Ne, vážně, užívám si je, jak to jen jde a kydybch se včera nedozvěděla tu hroznou zprávu o Corym, tak tu skáču nadšením jako malé dítě ještě teď. A i když jsem moc z glee neviděla (chtěla jsem se na to dívat až teď v létě), tak za ty 2 série, které jsem viděla, mi přirostl k srdci... RIP
      V posledních dnech je tu u nás v západních Čechách vážně hezky, takže chodím s kamarádkami k vodě, čtu, co to jde, omrkávám ostatní kluky a proklínám techniku. ;D Máte se taky dobře? :)

 
Už brzo chystám recenzi na Lolu a kluka od vedle, řeknu vám, ta knížka je úžasná a já jsem si přečetla za poledne a kus odpoledne. Pro mě to bylo stejně dobré čtení jako Polibek pro Annu a nějakým způsobem ještě zajímavější a trošku lepší.   

                                           PŘED                                                      PO
  
          Možná teď budu znít jako cvok, ale pro mě je to něco jako životní úspěch, vyndala jsem ježka z klece! Myslela jsem si, jak ukrutně těžké to bude, ale věřte mi, stačí aby vám poradil váš desetiletý bratranec a je venku za minutku. ;)
                                                                           
          
             Na léto jsem řekla stop televizi a koukám se jen on-line na seriály a filmy.
                 
          Po šíleně dlouhé době jsem si koupila s kamarádkou napůl ELLE a nějaké ty články tam jsou vážně dobré, i když řetízek na krk za 3 miliony bych si asi nekoupila. :D                      
         
                 
              Tuhle fotku jsem sem musela dát. Moje skrz naskrz dospělá sestřenice si půjčila foťák a tvrdila mi, že to prostě musí vyfotit! (No jo, dospělí.)

                                                 
                                                                      RIP Cory


                                                        

            





5 komentářů:

  1. Hrozně mě to překvapilo že Cory umřel. Jeho hlas byl úžasný a jeho účast v Glee byla ještě lepší... doufala jsem, že nakonec stejně zase s Rachel skočí, ale ono asi ne :'( Je to hrozně smutný :'( Měla jsem ho ráda..
    PS: Jinak krásné fotky (y) :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ja sa na tv už ani nekukám, iba online veci 8)
    Cory mi veľmi chýba, strašne ľutujem Leu 8_(

    OdpovědětVymazat
  3. Ta písnička na konci je úžasná :*** stáhnu si ji :))) je fakt skvělá... toho zpěváka je mi moc líto, i když na druhou stranu... mohl si za to tak trochu sám :// ale chápu, že taková závislost není žádní sranda.. škoda, fakt škoda :(( tak mladý člověk to byl, život měl před sebou... rozhodně ale takové lidi lituju míň než třeba lidi, co mají rakovinu...
    Přečetla jsi Lolu tak rychle? :) Já ji doma nemám, ale minulé léto jsem četla Polibek pro Annu a to je moc pěkná knížka :)
    Fotky jsou skvělé, je paráda, jak si užíváš prázdnin :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.