úterý 14. května 2013

Měsíční chvástačka - duben 2013

                       Mesačná neboli Měsíční chvástačka je měsíční meme, které vymyslela Judit.


                                                    Přečetla jsem
 Tento měsíc se spíš učím než čtu..

Zavržený od Beccy Fitzpatrick
Zlý začátek od Lemonyho Snicketa

                                               Darované knížky


Taťka si vzpomněl, jak moc mám ráda Tudorovce a koupil mi knihu! :O Ještě teď jsem z toho vykolejená.

                                               Koupené knížky



Původně jsem si šla pro Jsem roztříštená, ale odešla jsem se Soudem. Miluju Lemonyho Snicketa a tyhle knížky, které už se neprodávají, sháním po všech čertech. 1.díl (Zlý začátek) je konečně můj.

    Tak tohle budou moje první knížky v angličtině. Na Wither jsem se chystala už v češtině, ale jak vidíte, byl mi souzen anglický originál. :D 2.díl (City of Ashes) známé série od Cassandry Clare jsem v Anglii nemohla nechat, i když jsem první díl nečetla.


       Teď trochu podrobněji o mém největším úlovku v tomto měsíci - Inside HBO´S Game of Thrones.


          Vevnitř to vypadá úžasně, tady se můžete podívat na mou nejoblíbenější dvoustranu.

                                                   Knížky z knihovny

 Zavrženého už mám přečteného a rozmýšlím nad recenzí, doufám, že ji stihnu. Výjimečnou všichni vychvalují, tak uvidíme, co se v ní skrývá.

                                                              Měsíc duben


                             Je to focené ze špatného úhlu, ale jsem líná a nechtěla jsem to fotit dvakrát.

2 komentáře:

  1. Pěkné knížky :)! Já si zrovna objednala z BD pátý díl Nástrojů smrti, i když všechny předchozí díly jsem měla půjčené a 4 jako e-knihu tak celkem dobrý no :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Miluji knížky v originále, a ta Past vypadá úžasně... Doufám, že se ti bude líbit! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.