pondělí 4. března 2013

Myšlenkobraní → Inspirativní den


Už když jsem se dnes ráno probudila do krásného slunného dne (no vlastně byla ještě tma), tak jsem měla dobrou náladu, která se mě jako klíště drží po celý zbytek dne, takže jsem se rozhodla vytvořit si velice nepravidelnou rubriku s krkolomným názvem Myšlenkobraní, do které shrábnu všechny své myšlenky, co se mi už do mého přecpaného mozku nevejdou.

  Začala bych s opěvováním nádherného počasí, které západ Čech celý dnešek sužuje. Díky této doslova blankytně modré obloze jsem se už naladila na jarní a letní vlnu a do zimy se mi už ani trochu nechce. Zjednodušeně se nemůžu dočkat jara, které musí přijít v nejbližších dnech. Vážně mi ta všechna osvěžující zeleň, slunce a kvetení všeho možného nekonečně chybí. Achjo, už aby to bylo. Včera jsme si dokonce s kamarádkou naplánovaly dlouhé výlety na kole a nějaké ty orientační běhy (čti nevim kam běžim), protože po zimě musíme shodit i všechno nežádoucí, co se nabralo. :) Sice bych radši, abych se mohla prohánět po "šťavnatě" zelených lukách na koni, ale i přesto, že bydlím na malém městě mi to nikdy nebylo dopřáno, takže tohle budu muset oželet a místo toho šlápnout do pedálů.

   Právě jsem si po sobě přečetla předchozí odstavec, který nedává vůbec žádný smysl, takže se budu pokoušet nějak uceleněji (haha :P). Nejlépe mi jde přemýšlet, když jedu, je jedno čím, jen musím jet a dívat se ven z okénka na divoké české hvozdy (:D). Dnes mě na cestě domů napadla právě tahle rubrika a navíc jsem si vymyslela takový plán na jaro/léto, který je i částečně knižní. Poté, až seženu nějaký velký nástěnný kalendář jen na prázdniny, tak si na každý den něco rozvrhnu. Jak se znám, nesplním toho ani polovinu, ale rozhodně nechci, aby se opakovalo to, co minulé léto a to, že jsem většinu strávila doma. Neříkám, že lenošení ve stínu na zahradě, s knihou, u bazénu a ještě s osvěžující zmrzlinou nemá něco do sebe, to ano a na seznamu to rozhodně nesmí chybět, ale přeci jenom po pár dnech to začne být dost jednotvárné. Takže zatím se na mém seznamu usídlil: 
                                seznam určitého počtu knih, které si chci v létě a na jaře přečíst
                                navštívení letního "fesťáku" České hrady
                                bezpodmínečně letos jet na festival Svět knihy, který jsem minulý rok prošvihla
                                někde splašit houpací síť a zkusit jí natáhnout u nás na zahradě a jen číst a číst a číst..
                               naplánovat úžasnou párty se svými kamarády
                               dokončit si rozvinout seznam Before I die

 Vím, že mi toho přibyde ještě určitě tuna, tohle je ale tak to hlavní. Tohle léto musí být legendární! Poslední, co chci říct je to, že mi dnes přišly krásné tři knihy, které jsem si objednala z časopisu albatrosu, takže velkou radost, protože jsou to samé "libové" kousky. A to je zatím všechno do mé "geniální" nové rubriky, takže zase někdy, až budu mít kecací náladu.

P.S. Berte to s nadhledem, prostě to nedává smysl. ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.