úterý 19. března 2013

Mé snové bláznovství - 1.

"Druhého poznáte nejlépe podle jeho snů."
aneb meme (nememe) z dílny Abyss.
Trochu neoficiálně jsem dnes skončila s Teaser Teusday a rozhodla se místo něj nastrčit něco víc kecacího a pro mě (a doufám i pro vás) zajímavějšího --> Mé snové bláznovství.


        „Chtěla bych studovat v Bradavicích..."
Na rovinu, kdo si to někdy nepřál? Já o tom sním ještě teď, protože někdy je mudlovská škola vážně na zabití.Sice mi už jedenáct není, ale.. pořád čekám na svůj dopis! (:D)

                                                           
                 „Chtěla bych mít dům na pláži..."
Mmm, řekněme, že to je poslední dobou to, na co myslím, když jdu v noci spát. Mám totitž úplně jasnou představu. Amerika, krásný dům u pláže, za rozbřesku surfování s mým blonďatým manželem. Jsem to ale snílek. ;)




„Chtěla bych se podívat do svých oblíbených knih..."
Jedním z mých nesplmitelných přání je určitě tohle, jít se  ponořit do příběhů mých oblíbených knižních hrdinů. Nejednou jsem se chtěla s někým setkat, někoho obdivovat, někoho zachránit anebo někomu nakopat zadek.


3 komentáře:

  1. Úplně super!! že bych se taky zapojila?? :D :))

    a bod číslo 2 - naprosto SOUHLASÍM - ta zima mě ničí!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No určitě, zapoj se. ;) Naštěstí už je alespoň astronomicky jaro.

      Vymazat
  2. Aaach, pláž... kluk... Amerika... Taky bych chtěla! :D Do Bradavic bych šla okamžitě! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.