čtvrtek 7. února 2013

Wating on Wednesday - 9.

Wating on Wednesday je týdenní meme pořádané Breaking the Spine. Cílem je vybrat jednu knihu, kterou si chcete přečíst. Ano, není středa, ale včera jsme byli v bazénu a já to nějak nestihla, takže až dnes ráno.


Autor: Kami Garcia & Maragret Stohl
Původní název: Beautiful Redemption
Počet stran: 392
Nakladatelství: Knižní klub
Datum vydání: březen 2013


V ohromujícím závěru Kroniky prokletých zaklínačů má Ethan po tragických událostech Osmnáctého měsíce jeden jediný cíl: najít cestu zpátky ke své milované Leně. Ta se v Gatlinu snaží o totéž a chce Ethana zpátky za každou cenu. Ale nebezpečí číhá všude a jejich úsilí možná nebude stačit k tomu, aby opět změnili svůj osud...






Série Kronika prokletých zaklínačů je jediná, u které jsem si knihy pořídila bezprostředně po vydání. Je to taková ta moje srdcovka, jak se říká. Tudíž si 4. a zároveň závěrečný díl téhle série nemůžu nechat proklouznout mezi prsty. ;)

2 komentáře:

  1. Na túto sériu sa ešte len chystám, ale na film sa veľmi teším 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se třeba na film netěším vůbec, co jsem viděla ukázky, tak mi herec, kterého vybrali jako Ethana vůbec nesedl a připadá mi moc starý. :/

      Vymazat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.